سرهنگ جلیلیان خبر داد؛

دستگیری سارقان موتورسیکلت در بهارستان

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت در مرکز پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده سرکلانتری هفتم، بررسی موضوع در اختیار تیم‌های مختلفی از عوامل عملیات کلانتری‌های تابعه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گشت زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در روز چهارم شهریورماه هنگام گشت زنی در محدوده خیابان بهارستان با مرد جوانی روبرو شدند که در حال سرقت موتورسیکلت پارک شده در کنار خیابان بود و موتورسوار جوان دیگری در نزدیکی وی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک در حال نیمه آماده ایستاده بود.

سرکلانتر هفتم گفت: ماموران کلانتری بهارستان پلاک انتظامی موتورسیکلت را استعلام کردند که مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری برای دستگیری هر دو متهم وارد عمل شدند، تصریح کرد: با دیدن ماموران سارق موتورسیکلت، سوار بر موتورسیکلت همدستش شد و هر دو متهم از محل گریختند.

وی عنوان کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان متوقف و هر دو متهم جوان دستگیر شدند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه هر دو متهم در کلانتری بهارستان به ۲۴ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، عنوان کرد: متهمان اظهار داشتند با فروش موتورسیکلت سرقتی مواد مخدر تأمین می‌کردند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: هر دو سارق برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار