به همت خادمان حسینی هلال صورت می گیرد؛

برگزاری طرح نذر سلامت در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح نذر سلامت به همت خادمان حسینی هلال در ایام سوگواری اباعبدالله(ع) در سراسر استان کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با بیان اینکه طرح نذر سلامت  به همت خادمان حسینی هلال، با حضور اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی، روستایی، طلاب و دانش آموزی در ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در سراسر استان در حال برگزاری است، گفت: یکی از اهداف والای جمعیت هلال احمر، آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با منش انسان دوستانه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و خاندان با وفای ایشان است.

او با اشاره به خدمات رسانی موفق جمعیت هلال احمر به زائران اربعین حسینی در سال‌های گذشته افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور انسجام بخشی و پیاده سازی شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم های مذهبی ماه محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح نذر سلامت را به همت خادمان حسینی هلال با مشارکت اعضای جوانان اجرا می‌کند.

فلاح بیان کرد: این طرح از ۳۰ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه امسال و به مدت ۱۳ روز در سطح هیئت های بزرگ استان با حضور گسترده اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های ۵ نفره در حال برگزاری است.

او تصریح کرد: ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه به همت اعضای جوانان آموزش دیده، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک از داخل هیئت، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله ۲ متری، ضدعفونی کردن دست‌های عزاداران از جمله رویکرد‌های مهم این طرح است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در این طرح همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه، تب‌سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری، چون سرفه، عطسه در ورودی هیئت‌ها، همکاری در نشانه‌گذاری برای تعیین فاصله های استقرار عزاداران از جمله اقداماتی است که با تلاش این اعضا انجام می‌شود.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار