اعتراضات به نژادپرستی، ترامپ و شهردار پورتلند را به جان هم انداخت

رئیس جمهور آمریکا با توهین به معترضان به نژادپرستی در این کشور، شهردار پورتلند را تهدید کرد خودش دست به کار خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، در پیامی توئیتری به معترضان در پورتلند، توهین کرده و شهردار این شهر را تهدید کرد.

او در این پیام با «دزد و غارتگر» خواندن معترضان در پورتلند خطاب به «تد ویلر» شهردار این شهر، گفت: «چنانچه شهردار نالایق پورتلند کنترل اوضاع را به دست نگیرد و مقابل آنارشیست‌ها، شورشیان و آشوبگران نیایستد، خودم دست به کار می‌شوم و کاری که ۱۰۰ روز پیش باید انجام می‌دادم را عملی خواهم کرد.»

در پاسخ به این پیام ترامپ، تد ویلر نیز بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «لطفاً تو دخالت نکن! ما هیچکدام از سیاست‌های تفرقه‌انگیز تو را نمی‌خواهیم.»

اعتراض‌ها به نژادپرستی در آمریکا با جرقه قتل «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست که به دست پلیس سفید پوست و بی رحم مینیاپولیس به قتل رسید، آغاز شد و اکنون شهر پورتلند نود و سومین شب از ناآرامی‌های خود را پشت سر می‌گذارد.

به تازگی و بر اساس گزارش پلیس محلی در پورتلند این‌بار معترضان «اداره اتحادیه پلیس» را به آتش کشیدند. پس از مداخله پلیس در اعتراضات، افراد حاضر سنگ و اشیای مختلفی به سوی پلیس پرتاب کردند. پلیس محلی از آسیب جزئی چند تن از افرادش خبر داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
بايد عكساي بزرگ ترامپ رو بيارن تو تظاهراتشون آتيش بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
بايد عكساي ترامپو همه جا به آتيش بكشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
این آشوبها و آتش زدنها داره به نفع ترامپ تموم میشه طوری که دموکراتها هم متوجه شدند و اخیرا بایدن هم از خشونت‌ها اعلام براعت کرده و حتی دموکراتها ادعا می‌کنند این خشونت‌ها به خاطر ترامپه در صورتیکه تموم شهرها و ایالاتی که این اتفاقات افتاده شهردار و فرماندار دموکرات بودند و جلوی آشوب رو عمدا نگرفتند که همین باعث ترس مردم و تصمیم به رای دادن به ترامپ شده
آخرین اخبار