پیشنهاد کمک رژیم صهیونیستی به حماس برای خلاص شدن از بالون‌های آتش‌زا!

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم به حماس پیشنهاد داده است در مقابل دریافت کمک‌های پزشکی برای مقابله با کرونا، پرتاب بالون‌های آتش‌زا را متوقف کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر. تی عربی، رسانه‌های صهیونیستی از پیشنهاد این رژیم به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برای توقف پرتاب بالون‌های آتش‌زا به سوی اراضی اشغالی در ازای دریافت کمک‌های پزشکی ویژه مقابله با ویروس کرونا خبر دادند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی مدعی شد: حماس نگران شیوع ویروس کرونا در نوار غزه است و هرگز نمی‌تواند بدون کمک‌های خارجی این ویروس را مهار کند.

این شبکه افزود: اسرائیل از طریق واسطه‌هایی به حماس اعلام کرده است که آماده اعطای تمامی کمک‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا در ازای توقف پرتاب بالون‌های آتش‌زا و موشک است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به بهانه پرتاب بالون‌های آتش‌زا از نوار غزه به سوی اراضی اشغالی، بار‌ها نوار غزه را با جنگنده‌های خود گلوله باران کرده است.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز سه‌شنبه هنگام بازدید از یکی باتری سامانه گنبد آهنین در نوار غزه، فرماندهان حماس را تهدید کرد که در صورت تداوم پرتاب بالون‌ها، حملات این رژیم دردناکتر خواهد بود.

رژیم صهیونیستی در ادامه اعمال فشار بر نوار غزه برای توقف پرتاب بالون‌های آتش‌زا، اعلام کرده که خودرو‌های ورودی به نوار غزه که مامور به واردات اقلام مورد نیاز هستند را متوقف خواهد کرد و اجازه ورود به غزه را نخواهد داد. همچنین ماموران دریایی رژیم صهیونیستی مانع از ماهی‌گیری ساکنین نوار غزه در دریای مدیترانه شده‌اند.

همزمان با این موضوع طی روز‌ها و هفته‌های گذشته با بالاگرفتن تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت غزه هیئت‌های میانجیگر مصری تلاش‌هایی را در راستای آرام کردن اوضاع منطقه انجام دادند اقداماتی که سال هاست صورت گرفته، اما در عرصه برداشتن محاصره همه جانبه (دریایی-زمینی-هوایی) غزه تاثیر قابل ملاحظه‌ای نداشته است.

رهبران مقاومت غزه نیز تاکید دارند که روند پرتاب بالن‌های آتش زا همچنان تا برداشته شدن محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
یک اسرائیلی متولد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
فلسطينا بايد فورا اينكار رو متوقف كنن والا با ما هم طرف ميشن
آخرین اخبار