افتتاح ۳ طرح تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی شیراز

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳ طرح تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در این مراسم که با حضور استاندار فارس، حمید رضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، امیری فرماندار شیراز و احد فتوحی  رییس شرکت شهرک های صنعتی استان فارس برگزار شد واحد‌های تولیدی و صنعتی، سیستم‌های صوتی و آمپلی فایر، واحد سردخانه بسته بندی و سورتینگ میوه و نیز واحد نگهداری و توزیع مواد غذایی به بهره برداری رسید.

برای بهره برداری از این سه واحد تولیدی صنعتی در مجموع بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۱۷۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم با بیان اینکه واحدصنعتی تولید سیستم‌های صوتی و آمپلی فایر با نام تجاری تندر از مهم‌ترین واحدهای تولیدی و صنعتی است، گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۲۰ نفر به بهره برداری رسید.

احد فتوحی افزود: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار دستگاه انواع آمپلی فایر و سیستم صوتی و پخش را دارد که بخشی از ظرفیت این واحد تولیدی به کشور‌های همجوار نظیر عراق صادر می‌شود.

او افزود: با بهره‌برداری از این واحد صنعتی نیاز کشور به انواع سیستم‌های صوتی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف برطرف و مازاد تولید نیز صادرخواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین به بهره‌برداری از واحد سردخانه، سورتینگ و بسته بندی میوه اشاره کرد و گفت:این واحد که دارای سردخانه دومداره نیز می‌باشد با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

او افزود: این واحد ظرفیت بسته بندی و صادرات سالانه ۵۰۰۰ تومان انواع میوه را دارد.

فتوحی همچنین به بهره‌برداری از واحد سردخانه ونگهداری و توزیع مواد غذایی اشاره کرد و گفت: این واحد نیز با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۹۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۱۱۵طرح صنعتی و ۱۰ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیدند، گفت: این طرح‌ها در مجموع برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.