بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۸۵)؛

از دانلود برنامه فضای ابری گوگل تا دانلود بازی فوق‌العاده ماینکرفت

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۸۵)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

 دانلود Google Drive 2.20.341.02 - نرم‌ افزار گوگل

گوگل درایو یکی از بهترین خدمات شرکت گوگل است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام‌سازی فایل‌ها را می‌دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی Google Drive بر روی تبلت و یا گوشی خود در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات، حساب کاربری گوگل درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب، کار‌های مدیریتی انجام دهند.

دانلود Google Drive


 دانلود Yahoo! Mail 6.10.5 - برنامه رسمی سرویس یاهو میل

با استفاده از نرم‌افزار رسمی Yahoo Mail می‌توانید در سریع‌ترین زمان به ایمیل‌های خود دسترسی پیدا کنید. با نرم افزار شرکت یاهو می‌توانید به صورت همزمان وارد چند حساب کاربری شوید. با داشتن این برنامه بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید حساب‌های یاهوی خود را به نرم افزار متصل کرده و از امکانات این نرم افزار استفاده کنید.

این برنامه به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحت‌ترین روش ارتباطات خود از طریق ایمیل را برقرار کنند و به سادگی ایجاد حساب کنند.

دانلود Yahoo Mail
 

دانلود OrangeLine IconPack : LineX 2.1 – آیکون پک خطی سفید و نارنجی

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید. نرم افزارهای مختلفی برای تغییر شکل ظاهری دستگاه اندرویدی شما توسعه یافته‌اند.

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، برنامه OrangeLine IconPack : LineX است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید.

دانلود Simplit

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود Google Arts & Culture 7.9.2 – تور مجازی آثار هنری و تاریخی

دیدن اماکن جدید و تاریخی در سراسر دنیا، یکی از کارهای بسیار جذابی است که هر کسی می‌تواند انجام دهد. اما این کار با هزینه و صرف وقت بسیاری همراه است.

برای انجام این کار اکنون روش‌های دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم. به تازگی نرم‌افزارهایی برای این کار طراحی شده‌اند که می‌توانند به شما کمک بسیاری کنند. 

نرم‌افزار Google Arts & Culture یک برنامه برای بازدید مجازی از موزه‌ها،‌ آثار فرهنگی و گالری‌های هنری سراسر جهان است که به شما برای انجام این کار کمک می‌کند. این برنامه مخصوص سیستم عامل اندروید است و توسط Google LLC توسعه یافته و همچنین به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.


دانلود Google Arts & Culture
 

دانلود CPU-Z Premium 1.36 – شناسایی سخت افزار گوشی های اندروید

برنامه CPU-Z Premium یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای ساخته شده برای سیستم عامل ویندوز است که وظیفه آن شناسایی، تست و بررسی سخت افزارها تلقی می‌شود. جدیدترین نسخه کامل این برنامه برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است که آن را برای شما آماده کرده‌ایم.

تمامی اطلاعات و جزئیات گوشی یا تبلت اندرویدی شما از جمله وضوح تصویر، قدرت سی پی یو، پردازنده، کرنل و موارد این چنینی در این برنامه نمایش داده می‌شود! شما با داشتن این نرم افزار می‌توانید به راحتی به تمام اطلاعات دستگاه خود دسترسی داشته باشید.

دانلود Twilight: Blue light filter
 

 دانلود Microsoft Edge 45.07.24 - مرورگر مایکروسافت اج

برنامه مایکروسافت اج مناسب برای همگام سازی محتوا و داده‌های یکپارچه با نسخه ویندوزی مرورگر است که از سرعت و امنیت بالا در مرور صفحات وب برخوردار است. این برنامه همچنین از سازماندهی و بهینه سازی عناصر موجود در یک صفحه بهره می‌برد که توانایی اسکن کیو آر کدها را دارد.
 
کاربران این برنامه می‌توانند با علامت گذاری صفحات وب به عنوان علاقه‌مندی‌ها، آن‌ها را دسته بندی کنند. مایکروسافت توانسته با ایجاد این ارتقاها در برنامه خود، شهرتش را در بین مرورگرها به دست آورد و سال‌های موفقی را شروع کند.

دانلود Microsoft Edge

دانلود Chrome Canary 86.0.4230.0 – مرورگر وب در حال توسعه کروم زرد

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده است تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود WhatsApp Business 2.20.199.1 - پیام‌ رسان کسب‌ و‌ کار واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Business یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

سازندگان این برنامه حالا نرم‌ افزاری را برای کاربران خود توسعه داده‌اند تا افراد با استفاده از آن بتوانند کسب‌وکار خود را بهتر مدیریت کنند و با مشتریان و دیگر مشاغل در ارتباط باشند. واتس‌اپ بیزینس با استفاده از ابزار‌های مختلف ارتباط کاربران را با مشتریان آسان می‌کند. این برنامه افراد را قادر می‌سازد تا کسب‌وکار مفید و موثر در واتس‌اپ داشته و در ارتباط با مشتریان خود بهتر رفتار کنند.


دانلود WhatsApp Business

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Minecraft 1.16.100.52 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرفت

عنوان ماینکرفت یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن‌های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می‌توانند توسط گوشی‌های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

این بازی یک دنیای جهان باز دارد که در آن کاربران باید با استفاده از مصالح مختلف خانه ساخته و از آن محافظت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با زامبی و موجودات مختلف بجنگند و برای خود اسلحه بسازند. این بازی همچنین امکان پرورش حیوانات را نیز به مخاطبین می‌دهد و می‌توان گفت بر خلاف طراحی ساده، باطن پیچیده و پرباری دارد.

دانلود Minecraft
 

دانلود Google Play Store 21.6.13 - برنامه فروشگاه گوگل

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه بسیار معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این برنامه بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.


دانلود Google Play Store

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.