کامالا هریس: بهای ناکامی ترامپ در مدیریت کرونا را می‌دهیم

کامالا هریس ضمن انتشار پیامی در توئیتر به انتقاد از سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در مدیریت ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «کامالا هریس» معاون جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و رقیب «دونالد ترامپ» در انتخابات سال جاری آمریکا، در پیامی توئیتری به انتقاد از نحوه مدیریت کرونایی رئیس جمهور کنونی کشورش پرداخت.

هریس در حساب توئیتری خود نوشت: «هشت ماه از شیوع کرونا می‌گذرد، اما ترامپ هنوز هیچ راهبرد ملی برای حفاظت شهروندان ارائه نکرده است».

معاون بایدن ادامه داد: «او ویروس کرونا را کم اهمیت نشان می‌دهد و از فعالیت کارشناسان بهداشتی ممانعت می‌کند». هریس تاکید کرده است که ترامپ مردم آمریکا را گمراه می‌کند و این‌که آمریکا هم بهای ناکامی او در مدیریت کرونا را پرداخت می‌کند.

وی پیشتر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی نیوز» گفته بود که دونالد ترامپ فاسدترین رئیس جمهوری است که او تاکنون دیده است.

ترامپ هم در زمان انتخاب هریس از سوی جو بایدن، در توئیتر خود نوشت: «کامالا هریس در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات شروع قدرتمندی داشت، اما در پایان ضعیف بود و در نهایت تقریباً بدون هیچ حمایتی از صحنه رقابت گریخت. او رقیبی است که هر کسی آرزویش را دارد!»

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در پی شیوع ویروس کرونا در جهان، تاکنون ۲۴ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۳۵۲ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند، آمریکا همچنان با ثبت ۶ میلیون ابتلا به ویروس کرونا در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار