راه اندازی سامانه "بیرق" توزیع سهمیه ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی

سهمیه ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی از طریق سامانه "بیرق" توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ، عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: طرح ویژه تنظیم بازار ایام محرم و صفر به منظور برنامه ریزی برای تخصیص سهمیه اقلام خوراکی به هیئت‌های مذهبی استان انجام می‌شود و مسئولان هیئت‌ها باید از طریق ثبت نام در سامانه "بیرق"و مراجعه به اداره کل تبلیغات اسلامی، سهمیه خود را دریافت کنند.

او افزود: شرایط امسال با همیشه متفاوت است و تأمین اقلام باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شود و نظارت بر توزیع، با ناظران ادارات صنعت، معدن، تجارت، تعزیرات حکومتی، تبلیغات اسلامی و اتاق اصناف است.

عابدی ادامه داد: امسال سهمیه مربوطه افزایش یافته و حواله آن تا پایان محرم و صفر معتبر خواهد بود تا عزاداران حسینی در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: سهمیه ویژه نذورات شامل برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و سفید می‌باشد که توزیع آن از امروز آغاز می‌شود.

او افزود: هیچ مشکلی برای تأمین اقلام مورد نیاز در استان نیست و نیازی به وارد کردن کالا از سایر استان‌ها نداریم.

عابدی تصریح کرد: مردم استان نباید در این ایام برای تأمین کالا‌های خوراکی شامل برنج، گوشت، شکر، روغن و سایرکالاهای مورد نیاز دچار مشکل شوند و ضروری است نیاز سنجی لازم از بازار صورت گرفته و در کمیته تخصصی، تصمیمات لازم برای تأمین کالا اتخاذ شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.