تاسوعا و عاشورای حسینی کجا برویم؟

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مکان های شهدای باقریه، جوار مسجد امام حسین (ع) و پارکینگ آرامستان بیرجند امسال پذیرای عزاداران حسینی هستند.

تاسوعا و عاشورای حسینی کجا برویم؟به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ، حجت الاسلام رضایی مدیر کل  تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم در هر یک از این مکان‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا نماز ظهر و عصر همراه با سخنرانی، مداحی برگزار خواهد شد.

او افزود: امسال هم مانند سال‌های گذشته عزاداری پرشکوهی خواهیم داشت، اما لازم است که علاوه بر داشتن ماسک با بهره گیری از فرهنگ بهداشتی هر یک از عزاداران سجاده و مهر مخصوص به خود را به همراه داشته باشند.

رضایی اظهار کرد: علاوه بر مکان‌های مختلف در سطح استان که پذیرای عزاداران حسینی خواهند بود در مرکز استان نیز ۳ مکان برای برنامه‌های عاشورا و تاسوعا مشخص شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر کل  تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: برای توزیع نذوراتی که نذر خاص و یا نذر شرعی است طبخ غذا به صورت بیرون بر خواهد بود و مسولین هیأت‌ها تدابیر خاصی در این زمینه اندیشیده اند.

او عنوان کرد: این شرایط برای روستا‌ها مناسب ‌تر و آسان‌تر انجام خواهد شد زیرا غذا‌های طبخ شده درب منازل روستایی به صورت خانه به خانه و با رعایت موارد بهداشتی خواهد بود.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: ماه محرم ، محرم 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.