مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه سوگ نینوا تعیین شد

علاقمندان برای شرکت در مسابقه قصه‌های عاشورایی با عنوان سوگ نینوا می‌توانند تا بیستم شهریور آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد؛ فراخوان قصه‌های عاشورایی با عنوان در سوگ نینوا با هدف نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی، انتقال آموزه‌های حسینی به مخاطبان و تبیین جایگاه اهل بیت و یاران امام حسین (ع) در حماسه کربلا با همکاری انجمن قصه‌گویی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه‌نماز استان منتشرشده و مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریورماه تعیین شده است.

بهره گیری از هنر قصه گویی در ارایه تصویری روشن از این رخداد آگاهی بخش و نمایاندن نقش کودکان کربلا در این حماسه سازی، از دیگر اهداف انتشار فراخوان درسوگِ نینوا است.

برهمین اساس، نماز ظهرعاشورا، کودکان کربلا، یاران امام حسین (ع)، شهادت سرور و سالارشهیدان و یاران باوفای ایشان و اسارت اهل بیت سیدالشهدا (ع)، از موضوع‌های پیشنهادی برای قصه گویی است.

این درحالی است که گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال از مخاطبان این فراخوان هستند و برهمین اساس، علاقه مندان می توانند قصه‌های حداکثر ۱۰ دقیق‌های خود را صورت افقی فیلم برداری و از طریق رایانامه به نشانی GHesegilan ۹۷@gmail.com، پیام رسان‌های گپ و واتسآپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ و همچنین، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان ارسال کنند.

دبیرخانه انجمن قصه گویی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان استان گیلان در شهر رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، نیز پذیرای آثار ارسالی شرکت کنندگان خواهدبود.


انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.