احمدی: وزارت ورزش در پرونده ویلموتس هیچ تعهدی به فدراسیون فوتبال نداده است

معاون وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش در پرونده ویلموتس تعهدی به فدراسیون فوتبال نداده و آن‌ها خودشان باید پاسخگوی نهادهای نظارتی باشند.

عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه روز ملی کشتی، اظهار داشت: فدراسیون کشتی در چند ماه گذشته پیگیری‌هایی را به سرانجام رساند که آن هم میزبانی از یک شهید والامقام دفاع مقدس در محوطه فدراسیون است و این مکان ورزشی را به زیارتگاهی برای قهرمانان کشورمان تبدیل کرد. خوشحالم که ورزش قهرمانی به عطر شهادت پیوند خورده است. امیدواریم با این برنامه‌ها بتوانیم از شهدای کشورمان که جان خود را برای حفظ امنیت ایران به خطر انداخته اند، تقدیر کنیم.

او افزود: غلامرضا تختی در قلب مردم قرار دارد و عده‌ای سعی کردند که برای این شخصیت بزرگ حاشیه‌هایی را ایجاد کنند. پهلوانی مقامی است که مردم به قهرمانان خود نسبت می‌دهند. تختی از جنس مردم بود و برای گره گشایی از مشکلات آن‌ها علاقه‌مند بود. این خصلت‌های انسانی او را از سایر قهرمانان ورزشی متمایز کرد.

معاون وزیر ورزش درباره دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: دربی باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شود و امکان حضور تماشاگران در این بازی میسر نیست. مردم بزرگ‌ترین حامیان ورزش هستند و نبود آن‌ها در این مسابقه احساس خواهد شد. امیدوارم صرف نظر از نتیجه، رضایت مردم از این دیدار حاصل شود. تمام عوامل برگزاری مسابقه به درستی وظایف خود را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


احمدی در خصوص احضار اعضای سابق فدراسیون و وزارت ورزش به مجلس و اینکه این پرونده به کجا رسید، بیان کرد:پرونده مارک ویلموتس ابعاد مختلفی دارد. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی باید پیگیری‌های لازم را درباره رای فیفا در پرونده مارک ویلموتس انجام دهد و پاسخگوی نهاد‌های نظارتی باشد. قرارداد ویلموتس چالشی را در بین مردم ایجاد کرد و باید قبل از بستن قرارداد به عواقب آن فکر شود.

او افزود: درباره احضار وزیر ورزش به مجلس چیزی نشنیده ام. وزارت ورزش در پرونده ویلموتس تعهدی به فدراسیون فوتبال نداده و آن‌ها خودشان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار