رژیم صهیونیستی: مواضع حزب‌الله را در لبنان هدف قرار دادیم

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد مواضع حزب‌الله را در لبنان هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای تیراندازی به سوی نیرو‌های این رژیم در مرز اشغالی، اعلام کرد که مواضع حزب‌الله را در لبنان هدف قرار داده است.

افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) مدعی شد یک رویداد امنیتی در منطقه جبل میرون در مقابل شهرک مارون الراس لبنان در خاک فلسطین اشغالی اتفاق افتاده است. مسیر‌های منتهی به این منطقه مسدود شدند و موضوع در حال پیگیری است.

همزمان نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های ۱۵۵ میلی متری منور آسمان این منطقه را کاملا روشن کردند. همچنین پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان شمال سرزمین‌های اشغالی بر فراز منطقه الجلیل و همچنین مرز مشترک لبنان و فلسطین اشغالی در محدوده مارون الراس به پرواز در آمده‌اند.

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو برای بررسی تحولات اخیر، خود را به یک پایگاه نظامی در شمال سرزمین های اشغالی رسانده است. به گزارش این رسانه ها، برای بررسی تحولات رخ داده در مرز با لبنان قرار است نشستی به ریاست نتانیاهو برگزار شود.

رژیم صهیونیستی که همواره حریم هوایی، دریایی و زمینی لبنان را نقض و با جنگنده‌ها و پهپادهای جاسوسی خود وارد آسمان این کشور می‌شود پس از سرنگون شدن یکی از این پهپادها در روز شنبه به دست نیروهای  حزب الله، مدعی شد که از لو رفتن اطلاعات نگرانی ندارد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار