جماعت: فلسفه و مکتب باشگاه سایپا بازیکن سازی و جوانگرایی است

سرپرست جدید شرکت فرهنگی ورزشی سایپا درباره اهداف خود در این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین تابع جماعت در مراسم معارفه به عنوان سرپرست جدید شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار کرد: علاوه بر ایفای نقش ویژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، نتایجی که در زمینه فعالیت‌های ورزشی به دست می‌آید، یکی از محور‌های اصلی و تاثیرگذار در گروه خودروسازی سایپا است.

او با اشاره به تلاش‌های مدیران عامل سابق این باشگاه در سال‌های اخیر، اضافه کرد: در حوزه فعالیت‌های ورزشی به لطف حضور مدیران توانمند و ارزشمندی نظیر مدبر و کاشانی، نتایج بسیار خوبی به دست آمده که این روند باید استمرار داشته باشد.

سرپرست جدید سایپا گفت: در فوتبال آقایان با وجود حساسیتی که در هفته‌های پایانی برای بقاء در لیگ برتر وجود داشت این باشگاه با تکیه بر استعداد‌های مکتب بازیکن ساز خود هم در حوزه کادر فنی و هم بحث بازیکنان، دستاورد گران بهایی کسب کرد، چرا که فلسفه و مکتب باشگاه سایپا بازیکن سازی و جوانگرایی است. البته اعتقاد دارم آنطور که باید و شاید روی موضوع بازیکن سازی، جوانگرایی، توجه به فوتبال پایه و در یک کلام مکتب بازیکن ساز باشگاه سایپا، اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است.

تابع جماعت ادامه داد: نایب قهرمانی بانوان فوتسالیست در نخستین سال تیمداری سایپا هم نتیجه قابل توجه دیگری بود که به دست آمد و نشان داد با کمی تمرکز و حمایت بیشتر می‌توان در این زمینه هم به قهرمانی فکر کرد.

او افزود: در رشته‌های دیگر مثل اتومبیل‌رانی، واترپلو، والیبال مردان و زنان و شطرنج هم که سایپا همیشه روی سکو بوده، تلاش خواهیم کرد که علاوه بر حفظ این جایگاه ها، به کمتر از قهرمانی فکر نکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار