ثبت بیش از ۵ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵ میلیون و ۲۰۸ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای محور اردبیل مشکین شهر گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی ۵ ماه گذشته با ۶۵۶ هزار تردد در محور‌های اردبیل -آستارا و بالعکس و ۲۷۳ هزار تخلف نیز در محور اردبیل سرعین ثبت شده است.

او هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و افزود: علاوه بر ۶۸ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از شناسایی بیش از ۲۶ هزار تخلف اضافه تناژ و سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های توزین حین حرکت (WIM) و ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت خبر داد و گفت: از این میزان بیش از ۱۳ هزار مورد تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

عبدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: مجموع تردد ورودی و خروجی استان درمدت یادشده کاهش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.