سردار یزدی در جشنواره کارمند تراز انقلاب:

حتی یک ریال اختلاس هم زیاد است

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: اگر تمام اعداد اختلاس‌ شده طی ۱۰ سال اخیر را جمع کنیم به عددی حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌رسیم، عددی که در بودجه ۱۰ ساله کشور رقمی نیست؛ هرچند که یک ریال آن هم زیاد است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: در موضوع گرامیداشت مقام کارمند ارزش و منزلت کارمندان اهمیت بسیاری دارد، زیرا دشمنان همواره به دنبال تحقیر و مقابله با فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی ادامه داد: ما بیش از ۱۲۰ هزار مدیر و چند میلیون کارمند در سطوح مختلف داریم، اما از این تعداد افراد بسیار کمی تخلف می‌کنند؛ این در حالی است که دشمنان و کسانی که متوجه ابعاد قضایا نیستند، اذهان عمومی را در داخل و خارج به این‌سمت می‌برند که تعداد زیادی متخلف وجود دارد.

سردار یزدی تصریح کرد: این‌گونه نیست که بگوییم شرایط دستگاه‌های اجرایی کشور به نسبت سایر کشور‌ها وخیم است تمام حرف‌هایی که درباره اختلاس گفته می‌شود، این‌گونه نیست که فردی که اختلاس کرده است تمام مبلغ را برداشته و رفته باشد؛ به‌عنوان مثال اگر تمام اعداد اختلاس‌ شده طی ۱۰ سال اخیر را جمع کنیم به عددی حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌رسیم؛ عددی که در بودجه ۱۰ ساله کشور رقمی نیست؛ هرچند که یک ریال آن هم زیاد است.

وی ادامه داد: این تحریف باعث می‌شود که مردم واکنش‌های منفی نشان دهند و تاثیر چنین مواردی را مثلاً می‌توان در کاهش مشارکت در انتخابات دید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به رشادت‌های کادر پزشکی در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در ماجرای کرونا، کادر پزشکی کشور با ازخودگذشتگی باعث شد که بتوانیم با گسترش این ویروس مقابله کنیم؛ در حالی‌که در اوایل گسترش کرونا معاندین انقلاب با تبلیغات سوء، عنوان می‌کردند که به زودی در برابر این ویروس دست‌هایمان را بالا می‌بریم.

وی‌ در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در سال‌های آینده جشنواره شهید رجایی و کارمند تراز انقلاب اسلامی را به‌صورت مشترک برگزار کنیم تا انتخاب کارمند نمونه کشور برای مردم بیشتر متجلی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
80 هزار مپیلیارد تومان رقمی نیست !!!
آخرین اخبار