رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در جمع خبرنگاران:

نتیجه پرونده ویلموتس پس از جمع‌بندی مستندات اعلام می‌شود

پژمانفر گفت: قرار بر این شد که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مستندات خود را ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارائه کنند و پس از جمع‌بندی این مستندات نتیجه را به مردم اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عصر امروز پس از جلسه با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرارداد مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی در جمع خبرنگاران  گفت: آن چیزی که مسلم است هنگام انعقاد قرارداد با با بازیکنان و مربیان خارجی دقت لازم انجام نمی‌شود و اشکالاتی در طرز کار‌ها وجود دارد که باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه ما در جلسه امروز به دنبال روشن شدن دو موضوع نقش نظارتی وزارت ورزش و نقش فدراسیون فوتبال در انعقاد قرارداد ویلموتس بودیم، ادامه داد: امروز جلسه شفاف برگزار شد که منتج به جمع بندی نشد و باید مستندات بیشتری در این خصوص ارائه شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره زمان جمع بندی گزارش این کمیسیون اظهار کرد: پس از صحبت‌هایی که در جلسه امروز صورت گرفت قرار بر این شد که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مستندات خود را ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارائه کنند و پس از جمع بندی این مستندات، نتیجه را به مردم اعلام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار