رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

تعهدات خارج از قرارداد ویلموتس بررسی می‌شود/ جذب سرمربی سابق تیم ملی بدون نظر کمیته فنی بوده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین حسن درویشیان (رئیس سازمان بازرسی کل کشور) اظهار داشت: قرارداد منعقده با مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آسیب‌های زیادی داشته است که در چند بخش باید به آن پرداخته شود و ما از روز شنبه این پرونده را به دادسرا اعطا کردیم.

او ادامه داد: قرارداد در ۳ سال منعقد شده  و مبلغ کلی آن ۷ میلیون و ۸۷۵ هزار یورو بوده است و این اتفاق بدون در نظر گرفتن نظر کمیته فنی و توسعه انجام شده و رئیس فدراسیون در این زمینه انفرادی عمل کرده است.

درویشیان ادامه داد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از ۸ روز از عقد قرارداد آن را تایید کرده اند و این مربی فقط ۶۳ روز در ایران فعالیت داشته  که این در جای خود قابل تامل و بررسی است.

او گفت: در قراداد منعقد شده فی مابین فدراسیون و ولیموتس برخی موارد پرداختی مشاهده می‌شود که خارج از تعهدات بوده است به عنوان مثال خرید ۴ بلیت به مبلغ ۱۱۳ میلیون تومان که در تعهدات قراردادی نبوده است همچنین ۶۰۵ هزار یورو مازاد بر تعهد به او پرداخت شده است و بندی که مالیات ۷ میلیاردی را بر عهده فدراسیون گذاشته است از جمله موارد قابل بررسی در این پرونده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پولی را که به مبلغ ۲ میلیون یورو بوده است از شرکت شستا گرفته اند در حالی که تایید دولت بعد از انجام این اتفاق بوده و این مورد هم قابل بررسی است.

او در مورد فعالیت‌های سازمان بازرسی در ورزش گفت: ما در سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام دادیم مثلا کاهش سفر‌های غیر ضروری و برون مرزی و برگزاری اردو‌های داخلی برای تیم‌های باشگاهی به جای اردو‌های خارجی که در راستای بیانات مقام معظم رهبری بوده است همچنین باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را به سمت تولیدات داخلی سوق دادیم و تفاهم نامه‌هایی هم در این زمینه به امضا رسید که وزارت دفاع در تامین تجهیزات و البسه فدراسیون قایقرانی انجام می‌دهد و برای ۵۱ فدراسیون نیز در این راستا برنامه‌های وجود دارد که همه آن‌ها در چارچوب حمایت از تولیدات داخلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار