سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس، رئیس جمهور را برای ایجاد تحول در کشور یاری می‌کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس کاملا آمادگی دارد، رئیس جمهور و کابینه وی را برای ایجاد تحول در کشور یاری کند.

مجلس، رئیس جمهور را برای ایجاد تحول در کشور یاری می‌کندحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اقتصاد نباید به تحولات خارجی گره بخورد، گفت: دولت باید اراده جدی برای ساماندهی اقتصاد کشور داشته باشد و نباید گشایش اقتصادی کشور را در خارج از مرز‌ها تصور کند.


بیشتر بخوانید

وی افزود: جوی توسط برخی رسانه‌ها در کشور به راه افتاده که اگر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شود، ممکن است معجزه‌ای در روابط میان آمریکا و ایران رخ دهد که این امر یک خطای راهبردی است و دولت نباید اجازه دهد که چنین خط فکری در کشور تقویت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رهبر انقلاب خطی مشی دولت را در یک سال پایانی آن مشخص کردند و فرمودند: ارتقای ارزش پول ملی، تولید مسکن، رونق تولید و مبارزه با قاچاق کالا باید به عنوان مهم‌ترین اقدامات در دستور کار قرار گرفته شود، بنابراین عمل به این مسائل یک تغییر مثبت اساسی در کشور ایجاد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سلیمی ادامه داد: معتقدم که دولت باید برای انجام اقدامات راهبردی شارژ شود و مجلس کاملا آمادگی دارد، رئیس جمهور و کابینه وی را برای ایجاد تحول در کشور یاری کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب سه تا صد روز به علاوه ۶۵ روز تا پایان دولت زمان باقی مانده و رئیس جمهور باید در فرصت باقی مانده به وعده‌های خود عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار