وزیر دفاع یمن: روزهای آینده شکست سنگینی را به دشمن تحمیل خواهیم کرد

سرتیپ محمد ناصر العاطفی اعلام کرد روز‌ها و ماه‌های آینده غافلگیری‌های بسیاری وجود خواهد داشت که براساس آن شکست‌های سنگینی به ائتلاف متجاوزان به یمن تحمیل خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، سرتیپ محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن هنگام بازدید از نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه "خب" و "الشعف" با تمجید از مهارت‌های رزمی و روحیه بالای رزمندگان یمنی خطاب به آن‌ها گفت: مفتخریم که امروز در خدمت شما هستیم؛ شما دارید وظیفه مقدس دفاع از وطن و عزت مردم خود را انجام می‌دهید.

سرتیپ العاطفی افزود: نسبت به مراحل گذشته شرایط بسیار بهتری داریم و روز‌های آینده غافلگیری‌های بسیاری برای دشمن خواهیم داشت و سرزمین‌های یمنی از سیطره متجاوزان و اشغالگران آزاد خواهد شد.

وزیر دفاع یمن ادامه داد: به لطف مقاومت مردم یمن و شجاعت نیرو‌های مسلح، ائتلاف متجاوز دشمن در تحقق اهداف نظامی، سیاسی و اقتصادی خود شکست خورد.

رزمندگان یمنی نیز در این دیدار بر پای‌بندی به انجام وظایف خود در دفاع از وطن و آمادگی کامل برای آزادی وجب به وجب خاک کشور از لوث وجودی متجاوزان و تحقق پیروزی نهائی تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۱۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
جناب العاطفی : شعار و وعده ندهید دست به اقدام و عمل بزنید درست مانند حمله به تاسیسات آرامکو................
آخرین اخبار