مسجد جامعی مطرح کرد؛

پیشنهاد نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «مکتب تهران»

عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم سال ۱۴۰۰ را سال «مکتب تهران» نامگذاری کنید، چراکه تهران دارای مکتب‌های مختلفی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران امروز در یکصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری «روز تهران» اظهار کرد: ۱۴ مهر ماه پنجمین دوره روز تهران است و امسال آخرین سالی است که شورای شهر پنجم این مراسم را برگزار می‌کند. پیشنهاد می‌کنم که همه کمیسیون‌های شورا در زمینه برگزاری «روز تهران» فعال شوند و همه معاونت‌های شهرداری در جهت برگزاری این روز اهتمام لازم را داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ پیشنهاد می‌کنم سال ۱۴۰۰ را سال «مکتب تهران» نامگذاری کنید، چرا که تهران دارای مکتب‌های مختلف فرهنگی، معماری و اجتماعی است و می‌توانیم به بهانه آغاز سال ۱۴۰۰ همه ابعاد تهران را بررسی کنیم.

مسجدجامعی با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید روزنامه همشهری، خاطر نشان کرد: طی سه سال گذشته ۴ مدیر مسئول برای این روزنامه انتخاب شده و این سوال مطرح است که چرا روزنامه همشهری با وجود گستردگی زیاد وضعیت مناسبی ندارد. مدیر مسئول قبلی روزنامه همشهری تذکرات شورای شهری‌ها را پیگیری می‌کرد و امیدواریم مدیران جدید نیز این چنین باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار