حق‌وردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کلاس‌های درس در مناطق کرونایی سفید، حضوری برگزار می‌شود/ شبکه شاد زیرساخت‌های لازم را ندارد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش گفت: همه دانش آموزان امکان استفاده از شبکه شاد را ندارند و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

کلاس‌های درس در مناطق کرونایی سفید، حضوری برگزار می‌شود/ شبکه شاد زیرساخت‌های لازم را نداردحسین حق‌وردی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای آن اظهار کرد: دستورالعمل سال تحصیلی جدید کرونایی توسط وزارت آموزش و پرورش به مجلس ارسال شده و تمهیدات لازم توسط مجلس و دولت اندیشیده شده است.

وی افزود: بنابر تصمیم گیری‌های اتخاذ شده کلاس‌های درس در مناطقی که وضعیت سفید دارند به صورت حضوری برگزار می‌شود و‌ مناطق قرمز نیز سال تحصیلی خود را به صورت مجازی سپری خواهند کرد.

حق‌وردی با بیان اینکه شبکه شاد زیرساخت‌های لازم را ندارد، تصریح کرد: همه دانش آموزان امکان فراهم کردن تلفن همراه هوشمند و اینترنت را ندارند و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: در دو هفته‌ای که مجلس تعطیل است جلسات کمیسیون آموزش به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل می‌شود تا ابعاد برگزاری سال تحصیلی جدید بیشتر بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار