هاشمی:

چرخ‌های دستی‌ فعال در بازار تهران باید ساماندهی شوند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی چرخ‌های دستی‌ فعال در بازار بزرگ تهران امری بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تفاهم‌نامه همکاری در خصوص ساماندهی حاملان چرخ دستی فعال در محدوده بازار تهران با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران و کریمی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار تهران به امضا رسید.

مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری ساماندهی چرخ‌های دستی‌ فعال در بازار بزرگ تهران گفت: نقش بازار و بازاریان در همه عرصه‌ها از دیرباز بسیار پررنگ بوده است و همواره شهرداری‌ها نیز در تلاش بوده‌اند تا با بازاری‌ها ارتباط خوبی داشته باشند.

او ادامه داد: ساماندهی چرخ‌های دستی‌ فعال در بازار بزرگ تهران امری بسیار ضروری است که البته در گذشته نیز سابقه چنین اقداماتی را داشته ایم، اما موفق نبوده و این طرح نیز اگر با جدیت دنبال نشود، احتمال ثمربخش نبودنش وجود دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک تهران همچنین افزود: امیدوار هستیم این ساماندهی تا انتها قوی پیش برود و‌ تمام فعالان با چرخ دستی ثبت شوند و کسانی که در سیستم ثبت نشده‌اند اجازه فعالیت نداشته باشند و علاوه بر این در خصوص اندازه چرخ دستی‌ها نیز باید فکری شود، چراکه بسیاری از آن‌ها ابعاد بزرگی دارند و مانع عبور و مرور عابران پیاده می‌شوند.

هاشمی درخصوص مشکل کمبود پارکینگ گفت: یکی از مشکلات مهم ما در محدوده مرکزی شهر کمبود پارکینگ است که در تلاش هستیم پارکینگ‌های محلی را برقرار سازیم.

او گفت: در تلاش هستیم ظرف مدت یک سال این طرح کامل اجرایی شود و باید به این نکته نیز اشاره کرد که ما هیچ چشم داشت مالی نخواهیم داشت و به دنبال کسب سود از این طرح نیستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار