شیوه نامه های بهداشتی در عزاداری‌های اصفهان رعایت شود

استاندار اصفهان گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در عزاداری‌های محرم بود چراکه سلامت مردم واجب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی امروز در حاشیه برگزاری ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد افزود: از عاشقان اباعبدالله الحسین می‌خواهم که در اصفهان که پایتخت فرهنگ و تمدن جهان ایران اسلامی بیش از بقیه استان‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته او رییس جمهوری برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ۲ مساله دولت الکترونیک و سلامت الکترونیک تاکید کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: دولت الکترونیک به این معناست که تمامی اقدامات از طریق الکترونیک و فضای مجازی انجام شود.

او با اشاره به سلامت الکترونیک افزود: به همت دولت تدبیر و امید پرونده‌های الکترونیکی برای هر شهروند تشکیل شد از این رو پرونده سلامت الکترونیک دارای ابعاد متعددی است.

رضایی اظهارکرد: قرار نیست برخلاف تصور برخی از افراد محدودیت ایجاد کنیم بلکه باید فعالیت‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پیش ببریم.

او بیان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به مناسبت روز پزشک از سه خانواده شهدای مدافع سلامت به عنوان نمونه و الگو قدردانی شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در این جلسه ستاد در خصوص چگونگی برگزاری کنکور و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان گزارشی ارایه شد.

او با بیان اینکه خوشبختانه کنکور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به خوبی برگزار شد، ادامه داد: در اصفهان هم بازرسان در حوزه‌های متعدد برگزاری کنکور سراسری حضور داشتند و خوشبختانه مشکلی در این راستا وجود نداشت.

رضایی اضافه کرد: همان گونه که پیشتر هم گفته شد باید تمهیدات زندگی با کرونا را فرا بگیریم، نمی‌توانیم کنکور و ماه محرم و دیگر مراسم‌ها را برگزار نکنیم، چون کرونا وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: هیات‌ها، عزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عزاداری می‌پردازند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار