لزوم همکاری پزشکان با خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز

مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز بر لزوم همکاری بیشتر پزشکان با انجمن خیریه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد علی کلاهدوز مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز گفت: نیاز است تعداد پزشکان بیشتری با این انجمن همکاری داشته باشند ۱۴۰ پزشکان در زمینه‌های مختلف مانند پذیرش رایگان، جراحی، رادیولوژی، سونوگرافی همکاری دارند.

او با بیان اینکه برخی داروخانه‌ها نیز با این انجمن برای کمک به نیازمندان مشارکت دارند افزود: این انجمن در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اشتغالزایی، تامین مسکن نیازمندان و... فعال است.

کلاهدوز بیان داشت: این خیریه در دهه نخست فعالیت خود، بیشتر به مسایل معیشتی خانواده‌های زیرپوشش مانند حقوق ماهیانه، سبد غذایی، درمان، مسکن، پوشاک، نوشت افزار توجه داشت و معاونت فرهنگی این انجمن برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیازمندان نیز تاسیس شد.

مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز تصریح کرد: در کنار تامین معیشت و ایجاد توانمندسازی، مشاوره به خانواده‌ها و توجه به مسائل روانشناختی افراد زیر پوشش نیز در فهرست کاری این انجمن قرار گرفت و پارسال ۷۵۰ نفر از دانش آموزان زیر پوشش این انجمن ممتاز شدند؛ همچنین تلاش شد که کتابخانه‌ای با ظرفیت ۱۳ هزار جلد کتاب و مهد کودک برای افراد زیر پوشش انجمن تاسیس شود.

این مقام مسئول گفت: واحد اشتغال و کاریابی برای توانمند سازی و استقلال مالی خانواده‌های زیر پوشش این انجمن ایجاد شده و با سازمان فنی و حرفه‌ای نیز تفاهم نامه‌ای منعقد کردیم تا برای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این انجمن همکاری کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.