اسماعیل هنیه: توافق امارات کمتر از آتش‌زدن مسجدالاقصی نیست

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن مجدد توافق امارات و رژیم صهیونیستی، خواستار وضع راهبرد و طرح فراگیری برای مقابله با اقدامات این رژیم شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزای فلسطینی صفا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنرانی امروز خود در همایش سیاسی به مناسبت پنجاه و یکمین سالروز آتش‌زدن مسجدالاقصی ضمن محکوم کردن مجدد توافق امارات و رژیم صهیونیستی، خواستار ایجاد طرحی فراگیری برای مقابله با اقدامات این رژیم شد و اعلام کرد این توافق کمتر از آتش‌زدن این مسجد نیست.

رئیس دفتر سیاسی حماس از گروه‌های فلسطینی خواست یک استراتژی و طرحی جامع در سه بعد وضع شود تا بتوان با آن، با طرح‌های اسرائیل و خطرات راهبردی مقابله کرد و طرح آزادسازی اراضی فلسطین و بازگشت به این اراضی و حمایت از مسجدالاقصی را به موفقیت رساند.

اسماعیل هنیه گفت: ما باید با همه ابزار‌ها و روش‌هایی که داریم، برای به‌ثمر نشستن خواسته‌ها و آرمان‌های ملت‌مان، بر سر راهبرد نبرد طولانی‌مدت، به معنای واقعی کلمه نبرد به توافق برسیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که بُعد اول در این است که فلسطینی‌ها وحدت ملی خود را باز یابند و بر فرماندهی و رهبری مرجع در چارچوب سازمان آزادی‌بخش فلسطین به توافق برسند.

بُعد دوم از نظر هنیه این است که مقاومت فراگیر مردمی، قانونی، انسانی و سیاسی و حقوقی در پیش گرفته شود که مقاومت نظامی در رأس آن قرار داشته باشد. او گفت: برای اینکه دشمن بر اساس منطق قدرت، تخریب و ترور شکل گرفته و ملت ما چاره‌ای جز افزایش توان ندارد.

هنیه در این همایش همچنین از همه گروه‌ها، شخصیت‌ها و کشور‌هایی که توافق امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و با فلسطینی‌ها هم‌بستگی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار