در بسته حوادث ۳۰ مرداد بخوانید؛

اعتراف سارقان مسلح به چند فقره سرقت در ماهشهر

حوادث امروز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان مسلح به چند فقره سرقت در ماهشهر اعتراف کردند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت:  ماموران کلانتری ۱۲ با هماهنگی پلیس آگاهی شهرستان باند ۴نفره سارقان سارقان مسلح را که به اقدام به سرقت مسلحانه خودرو در ماهشهر و تهران می کردند را دستگیر کردند.

او بیان داشت: در ادامه بازجویی‌های به عمل آمده چند فقره سرقت مسلحانه کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح حوزه استحفاظی اعتراف کردند.

سرهنگ پاپی افزود: اموال مسروقه از آنان کشف و صحنه سرقت با حضور مالباختگان و سارقان مسلح بازسازی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او  با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۷ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق مذکور در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ دالوند بیان داشت:  متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد و نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.