استقامتی:

لایروبی و پاکسازی ۳ مسیل بزرگ منطقه ۸ در حال انجام است

شهردار منطقه ۸ گفت: سه مسیل بزرگ در منطقه ۸ وجود دارد که به صورت روزانه پاکسازی و لایروبی می‌شود تا در زمان بارندگی دچار آبگرفتگی نشوند.

مهناز استقامتی چوکامی شهردار منطقه ۸ در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات لایروبی و پاکسازی ۳ مسیل بزرگ این  منطقه، اظهار کرد: سه مسیل بزرگ در منطقه ۸، وجود دارد که به صورت روزانه، پاکسازی و لایروبی می‌شود تا در زمان بارندگی شاهد هیچگونه آب‌گرفتگی نباشیم. سال گذشته نیز با توجه به بارندگی شدید و بالا رفتن حجم آب در مسیل‌های منطقه هیچگونه آب‌گرفتگی رخ نداد. همچنین وضعیت همه کانال‌ها با توجه به هشدار هواشناسی همواره رصد می‌شود.



شهردار منطقه ۸  افزود: در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان، لایروبی و پاکسازی سه مسیل منطقه به طور مداوم در حال انجام است.در همین راستا عوامل خدمات شهری و محیط زیست منطقه، مسیل تهرانپارس در اتوبان باقری حدفاصل بزرگراه رسالت تا میدان شقایق، مسیل باختر و کانال دماوند را لایروبی کردند.

استقامتی با اشاره به آخرین  وضعیت  اجرای طرح کاپ در منطقه،بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح کاپ در نواحی سه‌گانه منطقه ایجاد شده؛ همچنین با وجود اهمیت فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند و آموزش بازیافت به گروه‌های هدف، همکاران من با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و آموزشی طبق دستورالعمل سازمان مدیریت پسماند در حال اجرای طرح کاپ در مجتمع‌های مسکونی منتخب، محله پاک و نواحی سه‌گانه هستند.

شهردار منطقه ۸  یادآور شد: آموزش و مخزن‌گذاری در مجتمع‌های مسکونی و  طرح کاپ به صورت پایلوت در برخی از شهرک‌های مسکونی و ساختمان‌های اداری منطقه در حال انجام است. در قالب این طرح مخازن جداگانه‌ای در ساختمان‌ها تعبیه شده تا شهروندان به صورت مجزا پسماند‌های خود مانند شیشه، پلاستیک و... را در مخازن قرار دهند و نیرو‌های شهرداری نیز به طور مداوم پسماند‌های خشک را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار