سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو:

تلاش می‌کنیم لیگ برتر را با برد به پایان برسانیم

بختیاری‌زاده گفت: پیروزی برابر نساجی باعث نمی‌شود که به رتبه‌های بالای جدول برسیم، اما مجموعه شهرخودرو تلاش می‌کند که لیگ برتر را با برد به پایان برساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در چند بازی گذشته تیم شهرخودرو شایسته پیروزی بود، اما به دلایل مختلف نتوانستیم برنده این بازی‌ها باشیم و در بازی آخر مقابل سپاهان که یک بازی فینال گونه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شد، بازنده شدیم. این باخت یکی، ۲ دلیل عمده داشت. تیم سپاهان از امتیاز میزبانی برخوردار بود و صادقانه می‌گویم که خودمان هم شکل خوب هفته‌های قبل را نداشتیم.

تلاش می‌کنیم لیگ را با برد به پایان برسانیم

بختیاری زاده ادامه داد: روبه‌روی تراکتور و استقلال بازی با کیفیتی انجام دادیم. هدفمان در اصفهان هم کسب امتیاز بود، اما نمایش خوبی ارائه ندادیم. پیروزی در بازی فردا باعث نمی‌شود که به رتبه‌های بالای جدول برسیم، اما مجموعه شهرخودرو تلاش می‌کند که لیگ برتر را با برد به پایان برساند.

بازی مقابل نساجی می‌تواند شروع خوبی برای شهرخودرو باشد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: لیگ نوزدهم لیگ سنگینی بود و هفته‌های آخر دشوار شد. امیدوارم فردا روز خوبی را در فوتبال رقم بزنیم. به هر حال لیگ برای ما بعد از بازی با نساجی به پایان می‌رسد و بعد از این دیدار، شهرخودرو باید خودش را آماده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کند. بازی مقابل نساجی می‌تواند شروع خوبی برای شهرخودرو باشد تا در لیگ قهرمانان آسیا آبرومندانه حاضر شود.

برخی از بازی‌های اخیر را به دلایل غیر فوتبالی نبردیم

او بیان کرد: اگر بخواهم در خصوص نساجی به نکاتی اشاره کنم، مهمترین آن این است که نساجی در هفته‌های اخیر نتایج بسیار قابل قبولی به دست آورده است و از تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان امتیاز گرفته است. این نشان می‌دهد که تیم قابل احترامی هستند و مهمتر از هر چیزی این است که آن‌ها فوتبال را به شیوه ساده بازی می‌کنند و بسیار پر تلاش هستند. به این موضوع واقف هستیم، اما با احترام به حریف، ابزار بردن این تیم را داریم و نساجی را مثل دیگر تیم‌ها می‌خواهیم تحت فشار بگذاریم و ببریم. هفته‌های قبل واقعاً شایسته پیروزی بودیم، اما یا خودمان فرصت‌ها را تبدیل به گل نکردیم، یا اشتباهات غیرفوتبالی باعث شد که برنده نباشیم، اما فردا فرصت خوبی است تا لیگ را با برد به پایان برسانیم.

هر کسی در چارچوب اخلاق نباشد، جایی در شهرخودرو ندارد‌

بختیاری زاده در خصوص کنار گذاشتن مهدی رحمتی از این تیم گفت: با توجه به اینکه قبل از بازی مقابل نساجی قرار داریم نمی‌خواهم تمرکز تیم را از بین ببرم. به عنوان مربی تیم از مجموعه باشگاه و مدیریت شهرخودرو تشکر می‌کنم که از تصمیم بنده درباره این موضوع حمایت و با این کار از اصول فوتبال دفاع کردند. صادقانه می‌گویم تا زمانی که من سرمربی شهرخودرو هستم، هر بازیکنی که در چارچوب اخلاقیات باشگاه قرار نگیرد، هیچ شانسی برای ماندن در مجموعه ندارد. این یک تفکر حرفه‌ای و ساده در فوتبال امروز است. چیزی که برای من و مجموعه شهرخودرو اهمیت دارد، بازی فردا مقابل نساجی است.


بیشتر بخوانید


مسئولیت نتایج را می پذیرم

بختیاری زاده گفت: مسئولیت فنی و انضباطی تیم بر عهده سرمربی شهرخودرو است. حتی باختی که مقابل پارس جم داشتیم و در آن بازی بدون تمرین وارد زمین شده بودیم، مسئولیتش را می پذیرم، چرا که یک شب قبل از آن بازی وارد مجموعه شهرخودرو شدم. برد و باخت بخشی از فوتبال است و از آن مهمتر رفتار حرفه‌ای ارکان باشگاه است. امیدوارم این موضوع در شهرخودرو تبدیل به یک فرهنگ شود. تنها چیزی که می‌ماند تیم شهرخودرو و هواداران آن هستند. مربی، سرمربی و بازیکنان تغییر می‌کنند و یادمان باشد که  اصول حرفه‌ای ثابت است. پس از پایان لیگ، زمان مناسبی است که شهرخودرو تقویت شود.

امیدوارم داوری‌ها در سال آینده بهتر شود

بختیاری زاده در خصوص داوری‌های لیگ در هفته‌های اخیر گفت: هیچگاه به دنبال صحبت کردن درباره مسائل داوری نبوده‌ام. در بازی‌های بزرگ و تاثیرگذار که می‌توانستیم ۳ امتیاز به دست بیاوریم، اشتباهات فاحش داوری شانس‌های ما را گرفت. به اندازه کافی در خصوص مسائل داوری صحبت کرده‌ام و نمی‌خواهم به گذشته بازگردم. به جامعه داوری احترام می‌گذارم و امیدوارم که سال آینده شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار