اکار خبر داد؛

تعطیلی دو واحد آلاینده غیرمجاز در غرب استان تهران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: دو واحد آلاینده غیرمجاز در زمینه جمع آوری ضایعات و تولید ذغال در محدوده شهریار تعطیل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شیدا اکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار اظهار کرد: طی بررسی شکایات واصله در حوزه استحفاظی شهرستان شهریار، یک واحد غیرمجاز فعال در زمینه جمع آوری ضایعات و بازیافت و یک واحد تولید ذغال شناسایی شدند که پس از ابلاغ اخطاریه قانونی به متصدی واحد‌ها مبنی بر توقف و تعطیلی فعالیت آلاینده خود در پایان مهلت داده شده این واحد‌ها تعطیل و جمع آوری شدند.

اکار با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها به دلیل غیر مجاز بودن و عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی در فعالیت خود منجر به آلودگی هوا و خاک و شکایات مردمی شده بودند، تصریح کرد: سلامت مردم و محیط از اولویت‌های محیط زیست بوده و فعالیت‌هایی که این دو را به مخاطره بیاندازد مجاز به ادامه کار نیستند.

وی گفت: انتظار می‌رود صاحبان واحد‌های تولیدی صنعتی قبل از شروع به فعالیت خود ضمن اخذ مجوز‌های لازم ملاحظات زیست محیطی را در فعالیت خود رعایت و اجرا کرده تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار