پیام‌های دریافتی در بیست و نهم مردادماه؛

از تأخیر طولانی‌مدت در صدور کارت‌ سوخت وسایل نقلیه عمومی تا مشکلات دریافت وام ودیعه مستأجران

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 


نبود کپسول گاز
سلام بنده یکی از مصرف‌کننده‌های کپسول گاز مایع هستم که برای جوشکاری گاز و هوا از آن استفاده می‌کنم، ولی چند ماه میشه که تو منطقه ما با مشکل کم بود کپسول گاز مواجه هستیم و پیدا نمیشه لطفاً پیگیری کنید علی‌اکبر کوهستانی از آزادشهر.



تأخیر طولانی‌مدت در کارت‌های سوخت وسایل نقلیه عمومی
بنده روی تاکسی کار می‌کنم و یک ماه پیش کارت سوخت ماشین سوخت و اقدام کردیم برای المثنی، ولی متأسفانه هیچ خبری نشد هیچ‌کس هم پاسخگو نیست با این وضعیت قیمت ۳تومانی که اصلاً نمیشه کار کرد هرچی کار کنی باید بنزین بزنیم و واسه کسی که تاکسی منبع درآمدش واقع چه کاری می‌تواند انجام دهد؟  ماشین شخصی نیست که بگیم ۶۰ لیتر ۹۰ تومان اختلاف می‌زارد به چشم نیاد! گازسوز هم نیست که بگیم فعلاً گاز می‌زنیم، ثبت‌نام کردیم برای گازسوز کردن، ولی ۶ ماه دیگر نوبت دادند اگر براتان مقدور هست پیگیری کنید که چه باید کرد.


 

وام ودیعه مستأجران
۱۰ روز پیش پیامک آمد برام که برم داخل سایت و ثبت‌نام و کامل کنم. رفتم همه مدارک و ارسال کردم. آخرش نوشت با مدارک به بانک مراجعه کنید. ولی وقتی مراجعه کردم کسی اطلاع نداشت. گفتن دستوری به ما چیزی نگفته. چند تا بانک و سال کردم همه می‌گفتند بخشنامه‌ای برای ما نیامده. تا کی باید صبر کرد.



حضور معلم در مدرسه
با سلام خدمت بزرگواران اخیراً بخشنامه‌ای از طرف آموزش‌وپرورش ابلاغ شده که حتی در صورت عدم حضور دانش آموزان در مدرسه معلم‌ها باید حضور فیزیکی در مدرسه داشته باشند خواهشا پیگیری کنید آیا مسئولین به این موضوعات فکر کرده‌اند ۱- اگر این معلم بدبخت بیچاره بچه مهدکودکی داشت تکلیف بچه چیست، چون مهد‌ها تعطیل است ۲-اگر این معلم بدبخت بیچاره بچه ابتدایی داشت تکلیف بچه چیست، چون باید یکی بالای سر بچه باشد که بتواند با سامانه شاد ادامه تحصیل دهد ۳-این معلم بیچاره مگر قرار است برای دیوار تدریس کند ۴-در کدام مدرسه اینترنت و لب تاب هست که در اختیار این معلم بیچاره قرار گیرد ۵-مگر نمی‌گویند کاهش تردد معلم بیچاره سوار چند تاکسی شود برای رفت‌وآمد. به نظر شما این تصمیم منطقی است این چه مسئولینی است که ما داریم.



بورس
خبرنگاران جوان خواهشا در مورد ریزش بورس پیگیری کنید مردم به دولت اعتماد کردند و از همه بیشتر به رهبری اعتماد کردند و برای حمایت از تولید داخلی وارد بورس شدند حالا با ریزش سنگین بورس چه کسانی می‌خواهند جواب اموال بر باد رفته مردم را بدهند تا کی این دولت قرار به مردم فشار روحی و روانی و مالی بیاورد؟



عدم تحویل خودرو توسط شرکت صنعت خودرو آذربایجان بیش از دو سال
سلام بیش از دو سال است که ثبت نا خودروی ام جی در شرکت صنعت خودروی آذربایجان (آذویکو) با موعد تحویل صد روزه و قرداد قطعی انجام داده‌ایم، ولی تاکنون خودرویی به بیش از چهار هزار مالباخته تحویل نداده‌اند. لطفاً پیگیری فرمایید.


 

حمایت از بازار بورس
مبلغ پس‌اندازم و تو بورس سرمایه‌گذاری کردم، اما با بی‌برنامگی حقوقی‌ها و بعضی از سیاست‌ها ۳۰ درصد از سرمایه‌ام کسر شده لطفاً به گوش مسئولان برسانید.


 

عدم پرداخت حقوق
با سلام. ما از کارکنان گشت و بازرسی آب منطقه‌ای البرز هستیم. الآن که حدود ۵ ماه از سال گذشته آب منطقه‌ای فقط ۵ میلیون تومان به ما حقوق پرداخت کرده و می‌گویند که پول نداریم که پرداخت کنیم. شما رو به خدا مگه میشه با ماهی ۱ میلیون تومان زندگی رو چرخاند. شما رو به خدا پیگیری کنید.


 

تأخیر سه ساله تعریض رمپ ورودی جنوب به شمال جاده مخصوص (شهید لشکری) به آزادگان شمال
حدود سه سال از شروع پروژه تعریض رمپ ورودی جنوب به شمال جاده مخصوص (شهید لشکری) به آزادگان شمال می‌گذرد و همچنان شاهد ترافیک سنگین و عدم پیگیری پروژه و اتمام آن هستیم. این در حالی است که بیش از ۸۰ درصد کار انجام شده است.

 



پیگیری لغو آزمون جامع دانشجویان وزارت بهداشت
برگزاری امتحانی غیرضروری در شرایط بحرانی کرونا آن هم در نیمه دوم شهریورماه بازی با جان دانشجویان علوم پزشکی است. سلام. لطفاً در مورد لغو آزمون‌های جامع دانشجو‌های وزارت بهداشت پیگیری فرمایید. امتحانی غیرضروری که حتی در معدل تأثیرگذار نیست!
وقتی امتحان‌های پایان‌ترم که هم در معدل تأثیرگذار هست و هم در استعداد تحصیلی مؤثر هست مجازی برگزار شد. وقتی جلسات دفاع ک حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش دانشجو است مجازی برگزار می‌شود. چرا این امتحان باید حضوری باشد و با جون تعداد زیادی دانشجویان بازی شود! آن‌هم در نیمه دوم شهریور ...



تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی به قراردادی
لطفاً تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی به قراردادی تأمین اجتماعی رو پیگیری کنید چند ساله نیروی جدید گرفته نشده و تو این اوضاع واقع فشار زیاده. پیش می‌آید چند ماه چند ماه کارکنان شرکتی حقوق نمی‌گیرند ممنون میشیم پیگیری کنید.


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۲۳:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
باسلام لطفا درمورد مدرک تحصیلی قشربازنشسته که قبل ازبازنشستگی درسازمانهای مربوطه مدرک بالاترمثل کارشناسی گرفته ولی بع ازبازنشستگی آنان درسیستم بازنسستگی درج نشده همچون بازنشسته ارتش پی گیری ومساعدت تااین قشر ازمدرک مصوب بهر ه مند شوند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام به خبر نگاران جوان من یه بازنشسته هستم بعد یه عمر یه اتومبیل صفر خریدم الان سه ماهه که دارم بنزین آزاد میزنم هم باید قسط ماشینو بدم هم بنزین آزاد بزنم خواهش میکنم پیگیری کنید
آخرین اخبار