سربازی، چالش جدید ملی پوش فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان به دلیل سرباز بودن فصل بعد نمی‌تواند در تیم مس سونگون بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توحید لطفی ملی پوش تیم فوتسال کشورمان میانه‌های فصل گذشته در تیم مس سونگون بازی می‌کرد. بازی‌های زیبای او نظر مسئولان باشگاه پراگ مالزی را به خود جلب کرد و این بازیکن تصمیم گرفت به مالزی رفته و بقیه بازی‌های خود را در تیم پراگ انجام دهد. قرارداد لطفی با تیم پراگ مالزی ۶ ماه بود و پس از پایان یافتن قراردادش، این بازیکن تصمیم گرفت از تیم پراگ جدا شده و هم اکنون در ایران حضور دارد.


بیشتر بخوانید:


ابتدا قرار بود لطفی پس از پایان یافتن قراردادش با پراگ، بلافاصله به تیم مس سونگون اضافه شود تا برای این تیم به میدان برود، اما گفته می‌شود این بازیکن به دلیل سرباز بودن نمی‌تواند فصل بعد در مس  سونگون بازی کند و باید راهی یکی از تیم‌های نظامی شود.

از جمع تیم‌های لیگ برتری فوتسال فقط تیم مقاومت البرز بود که می‌توانست سرباز به خدمت بگیرد، اما این باشگاه سال گذشته اعلام کرد که به دلایل مختلفی دیگر نمی‌تواند بازیکن سرباز به خدمت بگیرد و به همین دلیل توحید لطفی باید در یکی از تیم‌های لیگ یک بازی کند.

تنها تیمی که می‌تواند در لیگ دسته اول بازیکن سرباز به خدمت بگیرد، تیم فوتسال پاس تهران است. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت توحید لطفی چه تصمیمی می‌گیرد و فصل بعد را در کدام تیم بازی می‌کند؟


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار