بازدید دستگاه قضا از واحد‌های صنفی

رییس حوزه قضایی ارزوییه گفت: کمیته مقابله با ویروس کرونا به صورت میدانی وضعیت شهر را کنترل می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ صبح امروز در راستای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس حوزه قضایی ارزوییه به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی از ۴۸ واحد صنفی بازدید بعمل آوردند.

عنایت الله دهقانی رییس حوزه قضایی شهرستان ارزوییه در حاشیه این بازدید گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه کمیته مشترک مقابله با ویروس کووید ۱۹ بامحوریت قاضی، دادرس دادگاه عمومی شهرستان، فرمانداری، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت مستمر از واحد‌های صنفی بازدید می‌شود.

او افزود: این بازدید‌ها با هدف نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت می‌پذیرد.

رییس دادگستری ارزوییه اظهارکرد: در همین راستا و به منظور تحقق اهداف ستاد استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از ۴۸واحد صنفی بازدید انجام شد.

او افزود: دراین بازدید یک واحد متخلف بدلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی پلمب و ۷ واحد دیگر جریمه نقدی و تعدادی نیز تذکر شفاهی گرفتند.

پلمب ۵ واحدصنفی غیربهداشتی در رفسنجان

دادستان عمومی وانقلاب رفسنجان گفت: برای واحد‌های صنفی پرونده تشکیل و حسب مورد جهت رسیدگی به دادسرا، تعزیرات و دایره اماکن معرفی شدند.

او افزود: گشت کمیته صیانت از حقوق عامه شهرستان رفسنجان به ریاست قاضی قریب، بازپرس دادسرای رفسنجان و همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه در این شهرستان فعال و در زمینه تخلفات بهداشتی، گرانفروشی، قاچاق کالا و ... اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شهسواری تصریح کرد:همچنین در بازدید از یک واحد صنفی نانوایی به دلیل نگهداری و استعمال مواد مخدر در محل استراحت و تهدید علیه بهداشت عمومی، متهمین تحت نظر و پرونده در دادسرا تشکیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار