شاکرمی خبرداد؛

تصویب حق مسکن کارگران/ دستمزد کارگران بازنگری نمی‌شود

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره تصویب حق مسکن کارگران در هیات دولت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: خوشبختانه بعد از دو جلسه کمیسیون اقتصادی امروز در هیات دولت حق مسکن کارگران به تصویب رسید.

او با بیان اینکه میزان حق مسکن از ۲۴ سال گذشته فقط شش مرحله افزایش داشته است، گفت: حق مسکن کارگران در سال ۹۵ از ۲۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان افزایش یافت و در سال ۹۸ نیز از ۴۰ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد همچنین برای سال ۹۹ و ۱۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومن افزایش حق مسکن داشتیم.

شاکرمی گفت: با افزایش حق مسکن که رخ داد دریافتی کارگران در سال ۹۹ به ۴۳.۵ درصد رسید که در حقیقت اقدام بسیار موثر توسط دولت انجام شد.

معاون روابط کار وزارت کار با بیان اینکه در مجموع با افزایش حق مسکن ۱۰ درصد به دریافتی کارگران اضافه شد، ادامه داد: تمامی کارگران بخش دولتی و بخش خصوصی که مشمول قانون کار باشند این افزایش را در دریافتی خود باید مشاهده کنند.

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره بازنگری مجدد دستمزد کارگران گفت: در شورای عالی کار بازنگری مجدد دستمزد کارگران در دستور کار نیست.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار