آمار برتری بایرن مونیخ نسبت به لیون در لیگ قهرمانان اروپا

آمار لیگ قهرمانان اروپا نشان از برتری احتمالی تیم فوتبال بایرن مونیخ برابر لیون فرانسه دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در شب دوم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لیون فرانسه و بایرن مونیخ آلمان برابر یکدیگر بازی خواهند کرد که طبق آمار به نظر می‌رسد شانس بایرن مونیخ برای درخشش برابر لیون بالاتر است.

تيم بایرن مونیخ در ۶ بازی، ۱۸ امتیاز دریافت کرد و مهم‌تر از همه برابر چلسی در ديدارهای رفت و برگشت به برتری ۳ بر صفر و ۴ بر یک رسید و البته در یک بازی تمام یک طرفه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مقابل بارسلونا با نتیجه ۸ بر ۲ پیروز شد و تا به اینجای مسابقات ۳۹ گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که  لیون در گروه G مسابقات در میان تیم‌های لایپزیگ، زنیت سن پترزبورگ و بنفیکای پرتغال به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله حذفی رسید و تا به اینجای مسابقات تنها ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ نیم نگاهی به حضور یازدهم خود در مسابقه فینال لیگ قهرمانان دارد تا برای ششمین بار کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. این در حالی است که تیم لیون فرانسه در صورت برتری برابر باواریایی‌ها برای اولین بار به فینال چمپیونز خواهد رسید. رودی گارسیا سرمربی تیم لیون ۴ بار با بایرن مونیخ در تیم‌های مختلف دیدار کرده  که هر ۴ بار بازی را واگذار کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار