آزادی جمعی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت

امروز با همکاری ستاد ملی صبر و برنامه مثل ماه و به همت نیکوکاران، ۱۲ تن از مدد جویان کانون اصلاح و تربیت آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام و المسلمین صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با اشاره به تلاش‌های ستاد ملی صبر گفت: هرکس که بخواهد می‌تواند در این ستاد فعالیت کند و در آزادسازی جرایم عمد و غیر عمد مشارکت داشته باشد و این ستاد بر اساس فعالیت خیر خواهانه است که همه می‌توانند در آن سهیم باشند.
 
وی ادامه داد:ستاد ملی صبر همراه با کسانی است که نیت خیر و هدف آزادسازی زندانیان را دارند. به همت خیرین و عزیزانی که در این راه کمک کردند امروز تعدادی از آن‌ها آزاد خواهند شد که با کمک رسانه‌ها این اتفاق انجام شده و این آزادی حاصل این تلاش هاست.
صادقی افزود:بسیاری از کسانی که جرمی را انجام می‌دهند و مجبور به گذراندن دوره زندان خود هستند، جنایت پیشه نیستند با اینکه بخشی از مقصر شخص مرتکب به جرم است. در تلاشیم که اقدامات تنبیهی و تربیتی بیشتری انجام شود و قانون نیز به دنبال کاهش مجازات تعزیری است.

در ادامه این برنامه حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور با اشاره به اینکه در بند بودن این نوجوانان به دلیل کوتاهی خود و دیگران بوده است گفت:بزهکاری این‌ها زنگ خطری است برای خیلی از افراد که آزاد شوند و دوباره به کانون خانواده برگردند. ماموریت کمک به این نوجوانان برای همه کسانی است که کوتاهی کرده اند و فرصتی است تا بیایند و جبران کوتاهی‌ها کنند و این نوجوانان را نجات دهند.
 
حاج محمدی ادامه داد: ما قرار است که به این بچه‌ها کمک کنیم و همه مدد کار این افراد باشیم و همچنین از مددکارانی که در اینجا فعالیت می‌کنند تشکر می‌کنم و مهم‌ترین اثر نقش آفرینی از طرف این مددکاران عزیز است.
 

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
نوجوانان آزاد شده بايد تا يكسال تحت پوشش غذايي و درماني و پوشاكي باشن
آخرین اخبار