پیام‌های تسلیت در پی ارتحال آیت الله تسخیری

نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و مجمع نمایندگان استان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت الله تسخیری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله محمدعلی تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و همچنین نماینده گیلان در دوره سوم مجلس خبرگان رهبری سه‌شنبه ۲۸ مرداد در سن ۷۶ سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان در پی ارتحال آیت الله تسخیری

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در پیامی درگذشت عالم مجاهد آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله فلاحتی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت الله تسخیری یکی از نمایندگان گذشته مجلس خبرگان رهبری در گیلان و چهره شناخته شده جهان اسلام را تسلیت گفته از خداوند علو درجات وی را مسئلت دارم.

رسول فلاحتی

نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت آیت‌الله تسخیری

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز در پی درگذشت آیت‌الله محمدعلی تسخیری، نماینده اسبق مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت استاندار گیلان به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شی‌ء

ضایعه رحلت عالم مجاهد آیت‌الله شیخ محمدعلی تسخیری از پیشگامان وحدت امت اسلامی و از چهره‌های شناخته‌شده علمی و فرهنگی جهان اسلام، موجب تأثر و تألم بسیار گردید.

آن بزرگوار در حوزه تبلیغ فرهنگ و تقریب مذاهب اسلامی، نقش‌آفرینی‌های موثری ایفا کرد و به‌عنوان زبان گویای اسلام و تشیع، ده‌ها کتاب و صد‌ها مقاله به رشته تحریر درآورده و مدتی نیز نمایندگی مردم شریف گیلان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشته است.

اینجانب مصیبت درگذشت این روحانی فاضل، متعهد و وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، اندیشمندان جهان اسلام و نیز بیت مکرم آن مرحوم و مردم استان تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان

ارتحال نماینده سابق مردم شریف گیلان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری موجب تأسف و تأثر گردید.

در متن پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان آمده است:

اینجانبان مصیبت وارده را به خانواده، بستگان و عموم دوستان و آشنایان به ویژه بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت داریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.