فوت ۱۰ البرزی دیگر بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۱۰ البرزی در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوت شدگان این بیماری در استان به ۸۷۵ نفر رسید.

فوت ۱۰ البرزی دیگر بر اثر کرونا در شبانه روز گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۵ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک به ابتلای این ویروس مراجعه کردند که ۶۷ نفر آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شدند.

کریم افزود : ۱۰۷ بیمار بستری شده، جوان و کم‌تر از ۵۰ سال سن دارند و تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۹۳ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۳ هزار و ۲۰۳ بیمار با نتیجه قطعی مثبت این بیماری در استان بستری شده اند.

کریم افزود: هم اکنون ۴۸۴ بیمار با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۹۶ نفر آن‌ها بیمار قطعی کووید ۱۹ تشخیص داده شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۴۳ نفر از بستری شدگان با نشانه‌های قطعی و مشکوک به کرونا، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.