طاهری: در آسیا راحت می توانیم سهمیه المپیک بگیریم/ بعید می دانم مدیر کل خوزستان ورزشکاران ملی را بشناسد

فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان گفت: با توجه به شرایط سهمیه های کسب شده، در آسیا راحت تر می توان مجوز المپیک را گرفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طاهری با اشاره به اینکه در مسابقات گزینشی آسیایی می توان سهمیه المپیک را کسب کرد اظهار داشت: با توجه به کشتی گیران آسیایی هایی که در رقابت های جهانی نورسلطان سهمیه گرفتند به طور حتم در آسیا راحت تر می توانیم سهمیه بگیریم چرا که رقبای اروپایی سخت تر هستند.

وی در مورد پیگیری تمریناتش در وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: از اوایل شیوع کرونا چون شرایط شهر ایذه زیاد جالب نبود، همراه با مربی ام آقای عباسی تصمیم گرفتیم در اهواز تمرین کنیم. از همان ابتدا یک گروه سه چهار نفره تشکیل دادیم و طبق برنامه و با رعایت مسائل بهداشتی در اهواز تمرینات را دنبال کردیم.

طاهری درباره رقابت وزن ۸۷ کیلوگرم در ایران گفت: در این سال ها همیشه سطح رقابت وزن ۸۷ کیلوگرم بالا بوده، ما مدال برنز جهان داشتیم. من هم یکی دو سالی دور بودم و خیلی زحمت کشیدم که برگشتم. در این فاصله حسین نوری نفر سوم جهان شد.

وی افزود: سال ۹۶ برای من یک اتفاق خیلی بد افتاد. هر دو زانویم دچار پارگی شد و مجبور به جراحی شدم. این کار را زیر نظر دکتر کیهانی که یکی از بهترین پزشکان ایران است، انجام دادم و او خیلی برایم زحمت کشید. بعد دوره فیزیوتراپی و بازتوانی را زیر نظر دکتر احمدی و دکتر نوروزی انجام دادم تا دوباره توانستم به روی تشک برگردم.

قهرمان آسیا با انتقاد از بی توجهی مسئولان استانی نسبت به قهرمانان عنوان کرد: مدیر کل خوزستان بعید می دانم اصلا ورزشکار ملی اش را بشناسد. ما که خبری از او نداریم و او هم خبری از ما ندارد. اردوان صاحب هم مدت کوتاهی است که سرپرست هیئت کشتی استان شده، او هم البته تماسی با ما نداشته، اما سالن خانه کشتی اهواز را هماهنگ کرده که هفته ای دو جلسه در آنجا تمرین می کنیم.

طاهری در خاتمه درباره اینکه چقدر شانس مدال المپیک را برای خود متصور است خاطرنشان کرد: رقابت داخل ایران زیاد است، اول از همه باید برای کسب دوبنده تیم ملی تلاش کنیم و بعد هر کسی که ملی پوش شد امیدوار هستیم که صاحب مدال المپیک هم شود. ما شانس برای رسیدن به سکو را داریم و اکنون به این خودباوری رسیدیم که مدال بگیریم.


بیشتر بخوانید: واکنش محمد بنا به پرونده مارک ویلموتس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار