زرین آمیزی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۵۰ درصد داوطلبان آزمون سراسری، کارت ورود به جلسه گرفتند

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تاکنون ۵۰۱ هزار داوطلب کنکور سراسری کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کرده‌اند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشوردر گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری اظهار کرد: تعداد یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر ثبت‌نام کردند که با توجه به امکان شرکت داوطلبان کنکور‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی در گروه زبان‌های خارجی و هنر برای یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.

او افزود: تا ظهر امروز از تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت صادر شده برای کنکور سراسری، تعداد ۵۰۱ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند. براین اساس ۵۰ درصد داوطلبان این آزمون، کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا (چهارشنبه، ۲۹ مرداد) فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.  

زرین آمیزی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.  

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با چهار شیوه وارد کردن کد رهگیری، مشخصات فردی، شماره پرونده و شماره داوطلبی و جستجو بر اساس مشخصات کارت اعتباری، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

او اضافه کرد: چنانچه داوطلبان در کارت‌ ورود به جلسه خود، نقصی مشاهده کردند باید طی امروز و فردا صبح و بعدازظهر به باجه‌های رفع نقص شهر محل آزمون خود  مراجعه کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لطفاً ریاضی خود را تقویت کنید
۱۶:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
501 هزار نفر از یک میلیون و سیصد هزار نفر میشه پنجاه درصد!؟ خسته نباشید
آخرین اخبار