طالبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید در استان یزد/ افتتاح بزرگترین پروژه اقتصادی در هفته دولت

استاندار یزد از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در این استان خبر داد.

در حال تکمیل/محمدعلی طالبی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت قرمز استان متبوع خود و اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزد در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد، ما بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستادملی مقابله با کرونا بسیاری از محدودیت‌های جدید را در استان اعمال کرده‌ایم.

او ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در استان یزد را با هماهنگی مجامع صنفی تعطیل کردیم، همچنین در بحث عزاداری ماه محرم هم برای کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند مجازاتی در نظر گرفته‌ایم.

استاندار یزد یادآور شد: هر ساله مراسم محرم در استان یزد به شیوه بسیار خاص و باشکوهی انجام می‌شود، اما امسال برای برگزاری این مراسم با توجه به وجود ویروس کرونا نگران هستیم که با همکاری هیئت‌های عزاداری و سازمان تبلیغات اسلامی استان بخش زیادی از این نگرانی‌ها رفع شده، همچنین  امیدواریم بتوانیم طی مدیریتی مناسب و منظم وضعیت قرمز استان خود را از بین ببریم.

طالبی با اشاره به افتتاح پروژه‌های تولیدی در هفته دولت، تصریح کرد: امسال یکی از بهترین هفته‌های دولت برای استان ما خواهد بود زیرا حجم زیادی از پروژه‌های مهم افتتاح خواهند شد.

او تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه استان یزد در هفته دولت، گندله‌سازی سه چاهون است که حدود ۷ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اقتصادی سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار یزد گفت: تمام مراحل ساخت پروژه گندله‌سازی سه چاهون در دولت تدبیر و امید انجام شده، البته علاوه بر این پروژه بسیاری از واحدهای اقتصادی عمرانی در حوزه راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار