اکبری تالارپشتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تأکید آیت‌الله جنتی به سلامت نمایندگان در دوره چهار ساله/ حوزه خودرو‌های سنگین باید متحول شود

رئیس کمیسیون صنایع گفت: معتقدم که حوزه خودرو‌های سنگین باید متحول شود.

تأکید آیت‌الله جنتی به سلامت نمایندگان در دوره چهار ساله/ حوزه خودرو‌های سنگین باید متحول شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس در حاشیه نشست مشترک اعضای شورای نگهبان با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه، آیت‌الله جنتی توصیه‌های اخلاقی به نمایندگان مبنی بر اینکه وکلای ملت باید بتوانند به سلامت دوره چهار ساله خود را بگذرانند، گوشزد کرد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس افزود: دغدغه بعدی وی معیشت مردم و کارآمدی مجلس و به ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس است. در این جلسه قرار شد اعضای کمیسیون‌ها به صورت جداگانه با آیت‌الله جنتی جلسه برگزار کرده و به ارائه گزارش بپردارند.

اکبری تالارپشتی تأکید کرد: رؤسای کمیسیون‌های مجلس سه‌شنبه‌ها ساعت ۶ صبح با آقای قالیباف و اعضای هیئت رئیسه جلساتی را برگزار می‌کنند تا اولویت‌های کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد و وقتی این اولویت‌ها نهایی شد باید آن را سریعاً به قانون تبدیل کنیم، چرا که ریل‌گذاری قوانین در کشور نیازمند تغییر است.

رئیس کمیسیون مجلس تصریح کرد: بنده هفته قبل از ظرفیت‌های داخلی خودرو‌های سنگین در شرکت‌های خودروسازی بازدید کردم و دیدم که ظرفیت‌های مختلف زیادی وجود دارند، چرا که شرکت‌های خودروسازی می‌تواند با قیمت یک ششم خودرو‌های فرسوده را بازسازی کنند.

وی گفت: دیروز با وزیر راه تماسی داشتم و قرار شد اولین قرارداد با ایران خودرو در این زمینه این هفته نهایی شود و ما امیدواریم ظرفیت ما در خودرو‌های سنگین دچار تحول شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار