خسارت بارترین تصادف تاریخ کوه‌ آلپ!

برخورد سه دستگاه خودروی لوکس بوگاتی، پورشه و مرسدس بنز در ارتفاعات کوه‌ آلپ خسارتی در حدود ۷۸ میلیارد تومان رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  تصادف یک دستگاه بوگاتی، مرسدس بنز و پورشه یکی از خسارت بارترین تصادفات تاریخ کوه آلپ را رقم زد. تصادف این خودرو‌ها که به ترتیب بوگاتی شیرون، مرسدس بنز کلاس سی و پورشه ۹۱۱ کابریولت بودند خسارتی در حدود ۳ میلیون یورو را به بار آورد. ویدئویی که توسط یکی از رانندگان عبوری تهیه شده است خودور‌های حادثه دیده را در کنار جاده نشان می‌دهد.

در این حادثه ابتدا دو خودرو از خودرو‌های فوق با یکدیگر تصادف و سپس با دو خودروی دیگر در جاده که یکی از آن‌ها خودروی مرسدس بنز بود برخورد کردند. تصادف این خودرو‌ها که در کوه‌های آلپ سوئیس رخ داد، موجب ترافیک سنگین در این جاده کوهستانی شد. بنا به گزارش پلیس محلی سوئیس این تصادف هنگامی که رانندگان دو خودروی بوگاتی و پورشه در حال کورس با هم بودند رخ داد. پس از برخورد این دو خودرو با یکدیگر، خودروی پورشه با خودروی مرسدس بنز تصادف کرد و خودروی بوگاتی نیز به یک خودروی موتور هوم برخورد کرد.


بیشتر بخوانید


کل خسارت این تصادف ۳.۷ میلیون فرانک سوئیس معادل ۳ میلیون یورو تخمین زده شده است. هیچ یک از رانندگان در این حادثه جان خود را از دست ندادند، اما راننده مرسدس بنز به علت جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ سوئیس یکی از ثروتمندترین کشور‌های جهان به شمار می‌رود که بسیاری از شهروندان آن دارای خودرو‌های لوکس هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.