سردار رضایی مطرح کرد؛

مبارزه با اراذل و اوباش مقطعی نیست/ هیمنه پوشالی افراد هنجار شکن باید شکسته شود

جانشین فرمانده ناجا گفت: مبارزه با اراذل و اوباش مقطعی نیست و این مهم باید همواره در دستور کار باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش تهران با قدردانی از تشکیل کارگروه مبارزه با اراذل و اوباش و با اشاره به اینکه در این زمینه تشکیل کارگروهی لازم و ضروری است، اظهار کرد: طرح مبارزه با اراذل و اوباش باید مادامی که رضایت کامل مردم در این زمینه حاصل شود، ادامه پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه اجرای این گونه طرح‌ها باید رعب و وحشت را در دل افرادی که امنیت و آرامش جامعه را مختل می‌سازند، ایجاد کند، عنوان داشت: مقابله جدی و منسجم با اراذل و اوباش یعنی تأمین حقوق شهروندی، از این رو لازم است که با اقتدار با کسانی که امنیت و آرامش مردم را بر هم می‌زنند، مقابله کرد.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه در حوزه مقابله با اراذل و اوباش و کسانی که امنیت و آرامش جامعه را خدشه دار می‌کنند باید با اقتدار، روحیه انقلابی و تکلیف مداری اقدامات بایسته را انجام دهیم، عنوان داشت: برخورد با موضوع اراذل و اوباش باید در صحنه و با سرعت و بدون فوت وقت انجام شود و این مهم نباید به تعویق بیفتد و در صحنه باید هیمنه پوشالی افراد هنجار شکن شکسته شود.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه باید ضرب شستی به افراد هنجار شکن نشان داده شود که این گونه افراد جرأت عرض اندام و قانون شکنی را به خود ندهند، گفت: مبارزه با اراذل و اوباش مقطعی نیست و این مهم باید همواره در دستور کار باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
قوه قضاییه هم باید بیاد وسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
کدام برخورد؟؟؟؟ بارها در رسانه و جاهای مختلف دیده شده که هم اراذل و هم سارقان با افتخار اعتراف کردن که چندین بار دستگیر و به راحتی آزاد شده اند و تا آخر عمرشان به این کارها ادامه خواهند داد!!!! پس چرا باید این چنین موجودات زنده باشند و مردم هر لحظه در اضطراب جان و مال و ناموس خود باشند؟؟؟ مگر اینکه عده ای از وجود این اراذل و همچنین سارقان منازل و خودرو ها و کیف قاپها و..... منافعی دارند که طبق قانون واقعی اسلام برخورد نمی کنند!!!!
Canada
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
در جامعه با منشا نامشخص داره لمپن پروری میشه باید جلوش گرفته بشه
France
marandi
۱۲:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
.....تا ببینیم و تعریف کنیم .....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
با سلام
متاسفانه جامعه پر شده از مواد فروش
در این زمینه هم کاری انجام دهید
حداقا موادفروش ها رو به یه کشور دیگه صادر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
آقا بیاین تو این جاده ساوه خراب شده ببینین جلو چشم مردم که کارایی که نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
چرا فقط هیمنه اینها باید شکسته شود، آون کسانی که اختلاس، رشوه، انحصار، گران فروشی، احتکار می کنند اینها هیمنه ندارند یا این وسط تلفنی، سفارشی یا... می شود وقتش نیست، مجرمین کت و شلواری اعدام شوند، ناظران دزد و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
مبارزه با ارازل اگر مقطعی هم نباشه خیلی ضعیفه و زود ول میکنند اینا رو توی جامعه
آخرین اخبار