نتانیاهو: روابط تل آویو با دیگر کشور‌ها نیز می‌تواند بهبود یابد

نتانیاهو با ابراز خوشحالی از توافق این رژیم با امارات متحده عربی، تاکید کرد که روابط رژیم اشغالگر قدس با دیگر کشور‌ها نیز می‌تواند بهبود یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با این شبکه خبری از توافق این رژیم با امارات متحده عربی ابراز خوشحالی کرد و افزود: اگر نیرو‌های ما به هم بپیوندند کار‌های خارق العاده و بدون محدودیتی می‌توانیم انجام بدهیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: همه چیزی که درباره روابط با کشور‌های عربی می‌توانم بگویم این است که با رهبران عربی درحال رایزنی هستم و سفر به عمان تنها دیدار من با رهبران منطقه نبود.

نتانیاهو بدون اشاره بهنام کشورخاصی تاکید کرد که روابط رژیم اشغالگر صهیونیستی با دیگر کشور‌ها نیز می‌تواند بهبود یابد.


بیشتر بخوانید:


نتانیاهو در ادامه گزافه‌گویی‌های خود مدعی شد: توافق با امارات برای صلح و امنیت منطقه خوب است، برای آینده ما به عنوان اقتصاد‌های پیشرفته و دو حکومت میانه رو که با ایران و تروریسم مخالف هستند خوب است.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد: کشور‌هایی که زمانی ما را دشمن می‌دانستند اکنون میتوانند ما را به عنوان یک متحد حتمی ببینند.

وی مدعی شد: من فکر می‌کنم که کشور‌های عربی به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند گروگان فلسطینی‌ها باقی بمانند و منافع خودشان را در صلح و مبادلات تکنولوژیک و علمی با اسرائیل می‌بینند.

این در حالی است که روز گذشته نیز شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق با امارات برپایه ایدئولوژی صلح و قدرت است و از این رژیم خواسته نشده است که از زمینی عقب‌نشینی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار