بستری شدن ٨١بیمار با علائم کووید ۱۹ در البرز/ فوت ١١ البرزی بر اثر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی٢۴ساعت گذشته ۸۱ بیمار با علائم کووید ١٩ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۴۹ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک به کرونا مراجعه کرده اند که ۸۱ مورد از آنان در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این‌ که در حال حاضر تعداد ۴۷۷ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی البرز بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۹۸ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است.

او افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۵۶ نفر رسیده است.

او با اشاره به این‌که ۹۹ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه سال هستند، افزود: تعداد بیماران بستری شده‌ بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۵ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۴ هزار و ۱۴۹ نفر بوده است که از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۱۶نفر مورد قطعی بوده و بستری شده اند.

کریم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۷۹۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.