وضعیت آبرسانی به روستاهای البرز در کدام نقطه است؟/ فاضلاب نوین به اسلام آباد رسید

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرج گفت: ار ۵۶ روستای شهرستان کرج ۲۲ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهرام حافظ، مدیر آبفای شهرستان کرج با اشاره به وضعیت آبرسانی به روستا‌های استان البرز گفت: از ۵۶ روستای شهرستان کرج ۲۲ روستا زیر پوشش آب و فاضلاب قرار دارند.

او با بیان اینکه بعد از تحویل‌گیری روستا‌ها برنامه مطالعاتی بر روی این روستا‌ها انجام شد، افزود: کار‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت در این روستا‌ها انجام شده که یکی از این کار‌های کوتاه‌مدت رفع مشکل قطعی آب به مدت ۱۶ ساعت در روز بود و در حال حاضر این قطعی به حداقل رسیده است.

حافظ گفت: تا چندی پیش فاضلاب در جوی‌های اسلام آباد جاری بود اما الان باوجود اینکه شهر کرج پنجاه درصد رشد فاضلاب داشته این آمار در اسلام آباد به ۵۲درصد رسیده است و تا پایان سال فاضلاب کل این منطقه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

او افزود: فاضلاب کل اسلام آباد تحت پوشش قرار می‌گیرد جز املاکی که شهرداری ساخت و سازش را غیرمجاز دانسته است زیرا از نظر قانونی قادر به خدمات رسانی در آن مناطق نیستم.

حافظ گفت: شهریور سال گذشته احداث شبکه‌ ۱۸ کیلومتری آبرسانی دهقان ویلا آغاز و تا کنون ۶ کیلومتر آن انجام شده است و اگر بتوانیم مجوز‌ها را به موقع بگیریم تا پایان سال کل دهقان ویلا زیر پوشش می رود.

او افزود: هزینه خرید انشعاب فاضلاب برای هر واحد ماهانه ۸۰ هزار تومان است.

مدیر آبفای شهرستان کرج گفت: آبرسانی شهرک بهاران گلشهر در اختیار شرکت‌های آبرسان خصوصی است که با رایزنی‌های انجام شده به زودی آن را تحویل می‌گیریم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.