۲۶ مرداد یکی از روز‌های ماندگار انقلاب اسلامی ایران است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶ مرداد و آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یکی از روز‌های ماندگار انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


در این پیام آمده است:

۲۶ مرداد و آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یکی از روز‌های ماندگار انقلاب اسلامی ایران است که هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد.

این روز، تجلی عینی رشادت‌ها و دلیرمردی‌های دلاورانی است که با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، با عشق الهی و روحیه‌ای والا که نشأت گرفته از عمق ارزش‌های اسلامی و انقلابی بود، ایستادند و او را به زانو درآوردند.

آزادگان سختی‌های بسیاری را در برابر دشمن ظالم تحمل کردند، اما برای اینکه ایران اسلامی سربلند و پیروز باشد، خم به ابرو نیاوردند و ایستادگی و مقاومت این بزرگواران مایه غرور و افتخار هر ایرانی است.

اینجانب این روز خجسته را به تمامی آزادگان سرفراز ایران اسلامی بخصوص آزادگان غیور استان چهارمحال بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.