قاسمی به باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

چه جرایمی در انتظار متخلفان کرونایی است؟

دبیر کمیته اجتماعی امنیتی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: اگر فردی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، خدمات اداری، قضایی، انتظامی و بانکی به او ارائه نمی‌شود.

در حال تکمیل/حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های مجازاتی به ستادملی مقابله با کرونا اظهار کرد: ضمانت اجرایی پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

او ادامه داد: هفته قبل برای عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سه حوزه اصناف، اداری و مردمی پیشنهادات خود را طراحی و خدمت رئیس جمهور کشور ارسال کردیم، همچنین کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها و جرایمی را برای هر سه حوزه در نظر گرفته است.

قاسمی یادآور شد: یکی از حوزه‌های پیشنهادی، حوزه عمومی یا مردمی است که اگر فردی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، خدمات اداری، قضایی، انتظامی و بانکی به او ارائه نمی‌شود و حتی عدم رعایت اصول بهداشتی در حوزه اداری هم موجب می شود که مدیران و معاونان مجازاتی را اعمال می کنند.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: کمیته‌ای که دستورالعمل‌های مجازاتی را برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی طراحی کرده، متشکل از نمایندگان دادستان کل، وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
بابا انقدر خالی نبندید یه سر به اتوبوسها و فروشگاهها و خیابونا بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
چه جرایمی یا چه مجازات هایی؟!!!!