طغیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

۱۰ ابهام شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی/ مجلس این هفته ایرادات را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از ۱۰ ابهام وارده شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی خبر داد.

۱۰ ابهام شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی/ کمیسیون این هفته طرح را بررسی می‌کندمهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی اظهار کرد: طبق نظر شورای نگهبان ۱۰ ابهام در این طرح وجود داشته که برخی از آنها نهایی نیست، ولی از ما خواسته‌اند درباره آن توضیح دهیم تا شورای نگهبان بتواند به اظهارنظر قطعی بپردازد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به عنوان مثال یکی از ابهامات وارده این است که در ماده واحده آن لفظ خانه‌های خالی تعریف نشده و باید این ایراد رفع شود.


بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: درباره کسانی که خانه‌های خالی خود را اجاره نمی‌دهند، خواسته شده تا پیرامون دلایل موجه آن و شیوه اخذ مالیات، شفاف سازی صورت گیرد.

طغیانی تصریح کرد: ایرادات شورای نگهبان نسبت به اخذ مالیات از خانه‌های خالی به ما ابلاغ شده و ما آن را در کمیسیون بررسی و دوباره به شورای نگهبان ارسال خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره زمان بررسی این ابهامات گفت: برنامه این هفته کمیسیون از قبل تعیین شده است، اما به دلیل ضرورت احتمالا این هفته به بررسی مجدد طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی خواهیم پرداخت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.