مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران مطرح کرد؛

خرداد، پرحادثه‌ترین ماه در ۳ ماهه نخست سال جاری

فتحی گزارش عملیات‌های جمعیت هلال احمر استان تهران را در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در بیان پر حادثه‌ترین و کم حادثه‌ترین روز عملیاتی جمعیت هلال احمر در سه ماه نخست سال ۹۹ گفت: روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد ماه با ثبت ۱۱ مورد حادثه و خدمات ارائه شده پرحادثه‌ترین روز عملیاتی بود که در این روز در مجموع ۲۲ نفر حادثه دیدند که از این تعداد ۲۰ تن نجات یافته، ۱۳ تن مصدوم، ۴ مورد انتقالی و ۲ مورد فوتی در صحنه حادثه نیز ثبت شد.

فتحی در تشریح جزئیات کم حادثه‌ترین روز عملیاتی در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ گفت: تعداد ۷ روز بدون گزارش حادثه و عملیاتی در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ ثبت شد که ۶ روز آن در فروردین ماه و یک روز دیگر در اردیبهشت بود.

او ادامه داد: بیشترین عملیات انجام شده از سوی پایگاه امداد و نجات مربوط به قوچک از شعبه شمیرانات بود که ۴۳ عملیات از این پایگاه انجام شد و باید گفت کمترین عملیات انجام شده مربوط به پایگاه امداد و نجات سرانزا از شعبه فیروزکوه با انجام یک مورد عملیات بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در تشریح مهمترین عملیات امداد رسانی در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ گفت: حادثه زلزله مشاء در شهرستان دماوند یکی از مهمترین عملیات‌های امدادی بود که به جمعیتی بالغ بر ۵۸۱ نفر خدمات امدادی ارائه شد و در ادامه نیز حادثه سیل و آب گرفتگی روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از دیگر حوادث پر امداد بود که به جمعتی بالغ بر ۱۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شد.

فتحی در تشریح مهمترین عملیات نجات در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ گفت: حادثه کوهستان، مفقودی و سقوط از ارتفاع ۳ نفر در منطقه رودبار قصران روستای عمامه در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه از مهمترین عملیات‌های نجات بود که این حادثه با نجات ۲ نفر و یک نفر فوتی در صحنه حادثه همراه بود.


بیشتر بخوانید

تازه‌ترین جزئیات از ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی ایران در بیروت/ انجام ۸ عمل جراحی تا کنون
انجام ۲۸۶ عملیات امداد و نجات در ۷۲ ساعت گذشته/ ۲۰۶ نفر از مرگ نجات یافتند
استفاده از فضای آموزشی دستگاه ها برای تشکیل خانه هلال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار